ذوب آهن در انتظار برد مقابل حریف سعودی

در حالیکه پرسپولیس و استقلال با حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امید زیادی به صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ  قهرمانان آسیا داشتند اما در نهایت این تیم ذوب آهن بود که توانست مسیر سخت و ناهموار پلی آف تا صعود به یک هشتم را طی کند.

اخبار ورزشی_ سبزپوشان ایرانی اکنون تنها نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا هستند که دوشنبه شب در کشور امارات میهمان حریف سعودی خود هستند.

شاگردان منصوریان  در این مرحله هم با بدشانسی مواجه شدند و باید مقابل تیم عربستانی قرار بگیرند و از بازی خانگی محرومند اما همه امیدوارند که ذوب آهن یکبار دیگر با ارایه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند از سد این حریف پولدار عربستانی عبور کند. ذوب آهن در این فصل در آسیا با کامبک‌های ( بازگشت ) به جمع 16 تیم برتر صعود کرده‌اند. 

سبزپوشان اصفهان دوشنبه شب تنور بازی‌های باشگاهی در فوتبال ایران را گرم می‌کنند. آنها در حالی به مصاف الاتحاد می‌روند که حتی یک بازی رسمی هم بعد از پایان فصل گذشته انجام نداده‌اند و این مساله می‌تواند برای ذوب آهن مشکل ساز شود. قطعا دوشنبه شب فوتبالدوستان ایرانی به تماشای بازی ذوب آهن خواهند نشست و امیدوارند که یک برد دیگر از ذوب آهن در آسیا ببینند و لذت ببرند.

اوساگونا مهاجمی که در مرحله گروهی با گل های حساسی که زد ذوب آهن را به این مرحله رساند از تیم منصوریان جدا شده ولی سه بازیکن سرباز یعنی ،مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر و احسان پهلوان به این تیم بازگشته اند.

سبزپوشان درصورتیکه در مجموع دو بازی رفت و برگشت از سد الاتحاد بگذرند با برنده مسابقه الاهلی عربستان و الهلال عربستان بازی خواهند کرد و احتمال تقابل منصوریان با برانکو این مرتبه در آسیا وجود خواهد داشت.

اسامی تیم داوری این مسابقه به شرح زیر است:

داور: ما نینگ( چین)

کمک اول: شی ژانگ( چین)

کمک دوم:کائو یای( چین)

داور چهارم: فو مینگ( چین)

نماینده مسابقه: طلال محمدعلی از اردن

ناظر داور: اسماعیل الحافی از اردن