کالدرون: از موزیک ایرانی راضی‌ام!

گابریل کالدرون در حاشیه تمرین تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: خیلی راضی هستیم از شرایط تیم خوب کار می‌کنیم. در بازی‌هایی که انجام می دهیم بازیکنان مدام آماده تر هستند و با روحیه همدیگر آشنا شده ایم در خیابان هم با رفتار مردم آشنا شده ام. خیلی راضی هستم. از موزیک ایرانی هم راضی هستم و الان فقط باید پیروز شویم. سرمربی پرسپولیس در مورد مصدومیت مایگا گفت: دکتر گفتند از نظر پزشکی آمادگی ندارد و باید فکر دیگری بکنیم. در 48 ساعت آینده مدیرعامل راهکاری برای این مشکل پیدا می کند.

اخبار ورزشی_ وی در مورد اینکه گفته بودید نورالهی کاپیتان اول تیم است گفت: من نورالهی را انتخاب نکردم و هنوز کاپیتان تیم مشخص نیست و در حال حاضر سید جلال کاپیتان است اگر او بازی نکند آن زمان مشخص می شود که چه بازیکنی باید جای او بیاید. اگر او بازی نکند بعد مشخص می شود که کدام بازیکن آمادگی کاپیتانی را دارد. من دوست دارم سیدجلال باشد اما او مصدوم است و ممکن است این اتفاق رخ ندهد و نمی دانم نفر بعدی کیست؟ فعلا روی این بحث نمی توانم تمرکز کنم.

کالدرون در مورد اینکه سید جلال در پازل تاکتیکی شما نیست گفت: خیر سید بازیکن خیلی مهمی برای من است او یک بازیکن حرفه ای با روحیه بالا است. سنش زیاد است اما همانقدر هم با تجربه است. به همین خاطر می گویم که او به ما شادی بیشتری خواهد داد. بله او نزدیک به زمان پایان حرفه ای اش است اما همه بازیکنان چنین شرایطی پیدا می کنند. سید برای من خیلی مهم است.

وی در مورد مایگا گفت: وقتی دکتر می گوید نه، من تصمیم گیرنده نیستم و تصمیم با باشگاه است. مدیرعامل با گزینه هایی از دیشب صحبت می کنند.یکی از گزینه های جانشینی برزیلی است. سه گزینه داریم.

کالدرون در مورد اینکه این گزینه ها را شما معرفی کردید گفت: من ویژگی های خاصی از بازیکنان می خواهم. دنبال بازیکن قرضی نیستم گزینه هایی به باشگاه دادم تا خودش آن را پیگیری کند.

وی در مورد اینکه بازیکن دیگری از پرسپولیس جدا می شود یا نه اظهار داشت: فعلا برای یک بازیکن خارجی جا داریم و کسی قرار نیست از تیم بیرون برود.