چه کسی شماره هفت پرسپولیس می شود؟

پس از جدایی سروش رفیعی از جمع پرسپولیسی ها، قرار شد شماره ۷ سرخپوشان به مادیبو مایگا برسد که حضور این بازیکن به دلایل پزشکی منتفی شد و شماره ۷ این تیم همچنان خالی است. البته شایعه شده بود که علی علیپور، مهاجم سرخپوشان قرار است شماره ۷ را برتن کند که تکذیب شد.

اخبار ورزشی- بازیکن خارجی جدید هم که به پرسپولیس می‌پیوندد، شماره دیگری باید انتخاب کند و با این وجود شماره ۷ پرسپولیس خالی می‌ماند و به بازیکنی در لیگ نوزدهم نخواهد رسید. در پرسپولیس محمد حسین کنعانی زادگان شماره ۶ و احمدنوراللهی شماره ۸ را برتن خواهد کرد.

البته پیراهن شماره ۷ پرسپولیس در سالیان گذشته حاشیه زیادی داشته و برخی‌ها از طلسم شماره ۷ پرسپولیس نام برده اند. ماجرا از این قرار است پس از اینکه علی پروین شماره ۷ پرسپولیس را برتن کرد و سپس از دنیای بازیگری رفت. محمد پروین، حمیدرضا علی عسگری، سروش رفیعی، حسین بادامکی و ... بازیکنانی بودند که پیراهن شماره ۷ را برتن کردند، اما نتوانستند عملکرد خوبی ارائه دهند.

نکته جالب‌تر این است که زمانیکه حمید استیلی در پرسپولیس توپ می‌زد، بنا به دلایلی شماره ۷ سرخپوشان را برتن نکرد و به جای آن پیراهن ۲۵ را پوشید، اما بین آن‌ها علامت به اضافه قرارداده بود تا به نوعی به عدد ۷ تبدیل شود.

به هرحال پرسپولیسی‌ها درصدد هستند تا پیراهن شماره ۷ مانند ۲۴ خالی باشد و باید دید آیا اتفاق خاصی رخ خواهد داد و بازیکن دیگری آن را خواهد پوشید یا خیر؟