هواداران پرسپولیس صبور باشند

عباس انصاری‎فرد در مورد اتفاقات اخیر پیرامون مدیریت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در ماه‎های گذشته مسائل زیادی برای این باشگاه رقم خورد که نمی‎توانیم بگوییم کدام اتفاق خوب بوده و کدام اتفاق، بد. با این حال من اعتقاد دارم رفتن برانکو را به این سادگی نمی‎توان هضم کرد، ولی جذب گابریل کالدرون، انتخاب بسیار خوب و به موقعی بود. این مربی توانایی زیادی دارد.

اخبار ورزشی- وی افزود: من در کنار مردم زندگی می‎کنم و پرسپولیسی‎های زیادی اطرافم هستند. آن‌ها به نوعی از عملکرد ایرج عرب شاکی هستند و حرف‎هایی می‎زنند که نشان از نارضایتی دارد. مهم‎ترین مشکل‎شان، مدل جدایی برانکو بود. هواداران می‎گویند عرب باید زودتر پول برانکو را پرداخت می‎کرد تا اجازه جدایی به او ندهد. از سوی دیگر، مسائلی، چون بالا رفتن رقم قراردادها، وضعیت انتخاب بازیکنان جدید، سکوت مدیریت و... مطرح می‎شود که شرایط را سخت‎تر می‎کند، اما چون در باشگاه نیستم، نمی‎دانم که حق با چه کسی است.

مدیرعامل سابق پرسپولیس اضافه کرد: فکر می‎کنم کار عرب تا به حال خوب بوده، چون توانست بیرانوند و علیپور را حفظ کند، اسکلت فصل قبلی را در تیم نگه دارد و چند بازیکن خوب مثل وحید امیری را به لیست تیم اضافه کند. نباید روی این اقدامات عرب، چشم‎مان را ببندیم، ولی واقعا نمی‎دانم هواداران چه برخوردی با او در طول فصل خواهند داشت. امیدوارم که اعتراضات در فضای مجازی بماند و کار به ورزشگاه‎ها نکشد، چون در چنین وضعیتی، اوضاع از کنترل خارج می‎شود.

انصاری‎فرد در نهایت گفت: این فصل برای پرسپولیس مثل یک شمشیر دو لبه است.  همه امکانات و شرایط لازم برای تکرار قهرمانی‎ها فراهم شده، اما ممکن است از ناحیه همین حواشی لطمه بخورد. به نظرم بهتر است که هواداران صبوری بیشتر به خرج بدهند و نسبت به عملکرد تیم‎شان امیدوار باشند.