سرنوشت جذب مهاجم خارجی در پرسپولیس به کجا رسید؟

 گابریل کالدرون از نخستین روز حضور خود در پرسپولیس به بررسی شرایط بازیکنان این تیم پرداخت تا بتواند خیلی زود نقاط شعف لیست سرخپوشان را پیدا کرده و درخواست خرید خود را بر همین مبنا به مدیران باشگاه ارائه دهد.

اخبار ورزشی- سرمربی آرژانتینی سرخپوشان پایتخت پس از جدایی ماریو بودیمیر از پرسپولیس از ایرج عرب مدیرعامل باشگاه خواست تا بلافاصله پروژه جذب مهاجم خارجی را طبق تایید فنی او آغاز کنند.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بررسی رزومه برخی مهاجمان آسیایی و اروپایی تصمیم به جذب ایگور سرگیف از ازبکستان گرفتند اما گابریل کالدرون پس از آنالیز فیلم بازی های او مخالفت خود را اعلام کرد. مسئولان پرسپولیس نیز پروژه جذب رضا شکاری مهاجم تیم امید را دنبال کردند اما این بازیکن نیز در چرخشی عجیب سر از تراکتور دراورد.

شکاری که خودش را پرسپولیسی دوآتشه معرفی کرده بود وقتی با پیشنهاد نجومی تراکتور روبرو شد تمام علاقه های کودکی اش را کنار گذاشت و به جمع شاگردان مصطفی دنیزلی اضافه شد.

مدیران پرسپولیس پس از این تفاق تصمیم به جذب بازیکنانی گرفتند که کالدرون به آنها معرفی کرده بود. از این رو مادیبو مایگا مهاجم سابق تیم ملی مالی را به تهران اوردند تا پس از گذراندن تست های پزشکی به پرسپولیس بپویندن اما این بازیکن نیز به دلیل مشکلاتی نظیر هپاتیت و آسیب دیدگی پا نتوانست به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شود تا پروژه جدب مهاجم پرسپولیس تا این لحظه طلسم شود.

باشگاه پرسپولیس در حالی قصد به خدمت گرفتن مهاجم را دارد که شنیده ها حکایت از آغاز زودهنگام نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر دارد. اتفاقی که اگر رخ بدهد قطعا مانع از حضور این بازیکن در هفته های ابتدایی لیگ برتر خواهد شد.

تیمی که در خط حمله تمها علی علیپور را به عنوان مهاجم نامدار در اختیار دارد و محمدامین اسدی با کمترین تجربه به عنوان جدی ترین گزینه حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور دارد.

طلسم به خدمت گرفتن مهاجم خارجی برای پرسپولیس در حالی ادامه دارد که کالدرون همچنان روی این موضوع اصرار دارد و معتقد است این تیم نیاز اساسی به مهاجم دارد. باید دید تلاش مسئولان باشگاه پرسپولیس که قصد دارند تا پایان هفته به کجا ختم می شود.