تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی یک بر یک برابر الهلال عربستان ساعت ۱۰ صبح امروز وارد تهران شد. سرخپوشان ابتدا از ریاض به دوحه رفتند و پس از آن به تهران آمدند.

محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس در دوحه از جمع قرمزپوشان جدا شد و برای دیدار با مسئولان فدراسیون قطر و انجام برخی کارهای پرسپولیس برای دیدار مقابل الغرافه در قطر ماند.

* مهدی مهدوی‌کیا پس از قرعه‌کشی مرحله دوم جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که فردا برگزار می‌شود روز شنبه به تهران باز خواهد گشت. این بازیکن به دلیل مصدومیت در بازی روز دوشنبه مقابل مس کرمان به میدان نخواهد رفت.

* تمرین امروز پرسپولیس تعطیل شد و سرخپوشان از فردا تمرینات خود را از سر خواهند گرفت. برخی از بازیکنان قصد داشتند برای فردا از دنیزلی مرخصی بگیرند و به شهرهای خود سفر کنند ولی به دلیل در پیش بودن بازی مقابل مس کرمان که روز دوشنبه برگزار می‌شود، دنیزلی با این موضوع مخالفت کرد.

* محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از رضایت دنیزلی از کسب نتیجه مساوی در ریاض عربستان پس از بازی به بازیکنان پاداش داد. پاداش پرسپولیسیها در صورت برد مقابل الهلال ۳ هزار دلار بود اما با تساوی مقابل این تیم این مبلغ کم شد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از اعلام این مبلغ خودداری کرد.