قرعه سخت شاگردان تارتار در ۵ هفته ابتدایی لیگ

 مراسم قرعه کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال برگزار و برنامه بازی‌های نیم فصل اول تیم ها اعلام شد.

اخبار ورزشی- نفت مسجد سلیمان از جمله باشگاه‌هایی بود که دیرتر کادرفنی فصل آینده خود را شناخت و همین باعث شد تا فعالیت نفت مسجد سلیمان در نقل و انتقالات با تاخیر بیشتری آغاز شود.

البته به تعویق افتادن شروع بازی‌های لیگ برتر به نفع این تیم شد تا زردپوشان مسجد سلیمانی بتوانند چند بازی تدارکاتی برای شناسایی نقاط ضعف و قوت خود برگزار کنند.

اما با انجام مراسم قرعه کشی نیم فصل اول بازی‌های لیگ، قرعه سختی نصیب شاگردان تارتار در ۵ هفته ابتدایی لیگ شد. آن‌ها در بازی هفته اول خود میزبان تراکتور تبریز هستند. هر چند تراکتور در سال‌های گذشته به جز یک قهرمانی جام حذفی افتخار دیگری نداشته، اما شاگرداندنیزلی همواره خود را در قامت یک مدعی نشان دادند و از جمله تیم‌های پرستاره لیگ نوزدهم هستند که در صددند این فصل طلسم قهرمان نشدنشان در لیگ برتر را بشکنند.

صنعت نفت آبادان نیز حریف هفته دوم شاگردان تارتار است. صنعت نفت نسبت به ۴ تیم دیگر اسم و رسم کمتری دارد و شاید آسان‌ترین حریف نفت مسجد سلیمان روی کاغذ باشد، اما باید پذیرفت که تا قبل از شروع لیگ تیم‌ها مانند هندوانه در بسته هستند. صنعت نفت آبادان کارش را در لیگ نوزدهم با اسکوچیچ، سرمربی کروات خود آغاز می‌کند که قبلا کاربلدی خود را در عرصه مربیگری ثابت کرده است. از طرف دیگر صنعت نفت به واسطه میزبانی خود از حمایت تماشاگران پرشورش در این بازی برخوردار است و این می‌تواند کار تیم متحول شده نفت مسجد سلیمان را سخت‌تر کند.

استقلال تهران مهمان هفته سوم نفت مسجد سلیمان است. تیمی که هواداران آن امید زیادی دارند با سرمربی جوان و ایتالیایی خود بتواند ناکامی‌های فصول گذشته را جبران کند و طبیعتا در این راه باید در بازی‌های خارج از خانه هم نتایج خوبی کسب کند.

شاید بتوان از بازی هفته چهارم نفت مسجد سلیمان برابر سپاهان به عنوان سخت‌ترین دیدار شاگردان تارتار در هفته‌های ابتدایی یاد کرد. سپاهان که فصل گذشته در لیگ و جام حذفی در قامت یک مدعی تمام عیار ظاهر شد از معدود تیم‌های با ثبات لیگ بود که کادرفنی فصل گذشته اش را حفظ کرد و با حفظ اکثر مهره‌های تاثیرگذار فصل گذشته، بازیکنان خوبی را اضافه کرده است. سپاهانی‌ها میزبان این دیدار خواهند بود.

زردپوشان در هفته پنجم در ورزشگاه خانگی خود میزبان شهر خودرو هستند. پدیده از تیم‌های مدعی فصل گذشته بود و مهمترین اقدام این تیم در فصل نقل و انتقالات، حفظ یحیی گل محمدی بود. سرمربی کاربلدی که بدون شک برگ برنده این تیم به شمار می‌رود و نفت مسجد سلیمان کار راحتی برابر تیم تحت هدایت گل محمدی نخواهد داشت.