سرمربی بارسا شاکی شد

ارنستو والورده پس از پیروزی ۲ بر یک امروز (پنجشنبه) بارسلونا مقابل ناپولی در آمریکا، درباره وضعیت فعلی تیمش و برخی بازیکنانش که آینده‌ای مبهم دارند صحبت کرد.

اخبار ورزشیوالورده ابتدا درباره بازی گفت: من می‌خواهم تلاش کنم که به همه بازیکنانم فرصت بازی برسد. بعضی از آن‌ها امروز از ابتدا در ترکیب قرار گرفتند و برخی دیگر در بازی بعدی. برنامه ما این است که زمان بازی بازیکنان‌مان را افزایش دهیم. ما نکات مثبت بازی را می‌بینیم و فکر می‌کنم که به اندازه کافی اتفاقات مثبت در این بازی رقم خورده است.

سرمربی بارسلونا درباره شایعاتی که در خصوص احتمالی خروج فیلیپه کوتینیو وجود دارد هم گفت: مشخص است که من روی او حساب می‌کنم، اما نمی‌دانم که چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما او فعلاً بازیکن ماست. او مانند آرتور و ویدال در بازی حضور نداشتند، چون هنوز تنها دو جلسه است که در تمرینات ما شرکت کرده‌اند. آن‌ها هم، اما قدم به قدم خودشان را به ما می‌کسانند. باید دید که در بازی یکشنبه هفته آینده می‌توانند دقایقی در میدان حضور داشته باشند یا نه. هدف من هم این است که به او نیز مانند سایر بازیکنان فرصت بدهم. ما روی کوتینیو حساب می‌کنیم.

والورده در ادامه از عملکرد آنتوان گریزمن، مهاجم فرانسوی جدید تیمش تمجید کرد و اظهار داشت: او بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد. بازی ما در نیمه اول ریتم کافی نداشت، اما خوب رطوبت و گرمی هوا هم در آن بی‌تأثیر نبود.

شایعه پیوستن قرضی نیمار به رئال مادرید موضوع دیگری بود که سرمربی سابق اتلتیک بیلبائو درباره آن به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او گفت: باید دید چه می‌شود. آخرین باری که من اینجا بودم هم از من سؤالاتی درباره نیمار پرسیده شد و حالا بار دیگر دارید از من درباره او سؤال می‌پرسید. به نظر می‌رسد که این وضعیت تمامی ندارد. من نمی‌دانم برای او قرار است چه اتفاقی رخ دهد.