داوری: وحدت خود را حفظ کنید

نوجوانان والیبالیست ایران ظهر روز شنبه مهمان افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال بودند.

اخبار ورزشی_ بعد از معارفه دوباره بازیکنان و صحبت‌های وکیلی سرمربی و منصوری سرپرست تیم، افشین داوری خطاب به نوجوانان پسر ایران گفت: امسال سال درخشش والیبال ایران بود؛ بزرگسالان ایران با موفقیت کار خود را آغاز کردند و همین موضوع باعث شد تا این روند در والیبال کشور ادامه پیدا کند. درخشش والیبال ما به شکلی بود که رهبر، ریاست محترم جمهور، مجلس، نمایندگان مردم در مجلس و دیگر مقامات این موفقیت‌ها را تبریک گفتند و این درخشش در جوانان ادامه پیدا کرد.

وی ادامه داد: بانوان ما در همین ایام بی‌نظیر عمل کردند و امروز نیز با آن‌ها ملاقات داشتم و به نظرم پیشرفت این تیم بسیار چشمگیر است و با گذشته قابل قیاس نیست و حالا چشم همه به موفقیت نوجوانان و بانوان است و امیدوارم شما نیز بتوانید درخشش والیبال را ادامه دهید.

سرپرست فدراسیون در بخش بعدی صحبت‌های خود اضافه کرد: بیش از دو سال است که تمرین می‌کنید و زحمت می‌کشید و ما نیز به عنوان یک ستاد پشت سر شما هستیم و می‌خواهیم اتفاقات خوبی رقم بخورد. در سال جاری مطمئن اگر همکاری آقایان کولاکوویچ، عطایی و وکیلی نبود، موفقیت‌ها به دست نمی‌آمد و شما نیز باید در تیم خود یک تیم واقعی باشید و فراموش نکنید ما از شما انتظار داریم تا روی سکو بایستید. امیدوارم شما نیز باعث سربلندی ما باشید.

داوری در بخش بعدی صحبت‌های خود گفت: برای تیم شما نیز مانند جوانان و بانوان پاداش 22 هزاردلاری در نظر گرفتیم که تقسیم‌بندی آن بر عهده کادر فنی است و مطمئنا باشید خیلی سریع به شما پرداخت می‌شود. من نیز مانند شما ورزشکار بودم و دغدغه‌های شما را به ویژه در این سنین با توجه به تجربه حضور در تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان درک می‌کنم. ما برای هر مقطعی یک ایدئولوژی داریم اما می دانیم که شما در دنیا تیمی برجسته هستید.

سرپرست فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: بازی به بازی پیش بروید و باز هم تاکید می‌کنم وحدت تیمی را حفظ کنید تا با موفقیت در تونس به کار خود پایان دهید.