فرصت سوزی تراکتور در جذب بازیکن خارجی

 باشگاه تراکتور بعد از جذب رضا اسدی پرونده جذب بازیکنان داخلی را بست و مدتی است که این تیم تبریزی به دنبال جذب ۲ مهاجم خارجی است اما هنوز خبری از این موضوع نیست. 

اخبار ورزشی- به هر حال با جدایی استوکس و اروین از باشگاه تراکتور، خط حمله این تیم تبریزی بدون مهاجم نوک است و این تیم تبریزی نیاز مبرم به جذب فوروارد دارد اما هنوز بازیکنی مورد پسند دنیزلی قرار نگرفته است. 

با توجه به اینکه فاصله زیادی تا شروع بازی های لیگ برتر نمانده است باشگاه تراکتور فرصت ها را از دست می دهد و باید هر چه سریعتر تکلیف جذب بازیکنان خارجی خود را مشخص کند تا برای رقابت با حریفان قدرتمند آماده شود. 

به هر حال تیم تراکتور در هفته دوم بازی های لیگ برتر باید برابر پرسپولیس قرار بگیرد و اگر تا آن زمان مهاجمی نگیرد در آن صورت دنیزلی باید از بازیکنان غیر تخصصی در پست مهاجم استفاده کند. 

البته دنیزلی به هواداران تراکتور امیدواری داده است که بازیکنی فراتر از حد تصورشان جذب می شود و او بیان کرد که اگر می خواستیم بازیکن بی کیفیت بیاوریم در یک ساعت این کار امکان پذیر بود. همچنین سرمربی تراکتور یکی از دلایل  رد شدن بازیکنان خارجی را قیمت بالای برخی از آنها مطرح کرد.