شعار هواداران استقلال علیه وزیر ورزش، فتحی و شکوری!

پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) شماری از هواداران استقلال مقابل باشگاه در خیابان سعادت‌آباد تهران تجمع و انتقاداتی را علیه مدیران این باشگاه مطرح کردند. این افراد علیه مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال و ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال شعار دادند.

اخبار ورزشی- هواداران استقلال با اشاره به وزیر ورزش از او خواستند که اجازه بدهد تیم‌ها در فصل پیش‌رو عادلانه رقابت کنند و باشگاه استقلال نباید درگیر مسائل حاشیه‌ای از جمله استعفای آندره‌آ استراماچونی باشد. برخی نیز از وزیر ورزش سؤال پرسیده‌اند که چرا باشگاه استقلال معاونتی جز معاونت پزشکی ندارد؟

این عده مقصر عدم حضور میلیچ مدافع کرواسی در ایران و همچنین جدایی چند بازیکن را امیرحسین فتحی و همچنین ابراهیم شکوری دانستند. هواداران ناراضی استقلال اعلام کردند شکوری در حدی نیست که بخواهند علیه او موضع بگیرند، اما در صورت جدایی استراماچونی از استقلال، ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون نیز باید برود!

در ادامه، محمد نوری‌فر مدیررسانه‌ای استقلال به دنبال اعتراض هواداران به میان آنها آمد و توضیحاتی در رابطه با مسائل اخیر ارائه کرد.