حمید درخشان در گفتگو با مهر، در خصوص دیدار تیم های فوتبال شاهین و صنعت نفت آبادان و همچنین گروه ایران در مرحله چهارم رقابت های مقدماتی جام جهانی ضمن بیان این مطلب گفت: برخلاف آنچه که برخی ها می گویند من اعتقاد دارم که ایران در گروه سختی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال کره جنوبی همواره از قدرت های برتر فوتبال آسیاست و ما همیشه مقابل این تیم دیدارهای سختی را داشته ایم، افزود: ازبکستان نشان داده که خود نیز از شانس های صعود به رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل است، ضمن اینکه ما در مرحله قبل دو بازی را مقابل تیم قطر انجام دادیم که این تیم نشان داد حریف آسانی نیست. در خصوص لبنان نیز باید بگویم که این تیم به شایستگی به مرحله چهارم رقابت های مقدماتی جام جهانی صعود کرده است.
سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر با بیان اینکه به غیر از کره جنوبی شانس ما از سه تیم دیگر این گروه بالاتر است گفت: ما باید به عنوان تیم صدرنشین و به طور مستقیم به مرحله نهایی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ صعود کنیم و در این خصوص همه جامعه فوتبال باید دست به دست یکدیگر بدهند تا با اتحاد با یکدیگر، صعود مستقیم ایران به مرحله نهایی جام جهانی برزیل مسجل شود.

درخشان در خصوص دیدار تیمش با تیم صنعت نفت گفت: بازی سختی را مقابل تیم صنعت نفت آبادان پیش رو داریم چون این تیم از بازیکنان جوانی برخوردار است که از دوندگی و انگیزه بالایی برخوردارند، ضمن آنکه آنها خط حمله خطرناکی نیز دارد.

وی در همین خصوص افزود: ۸ هفته به پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده و با توجه به جایگاهی که تیم شاهین در جدول رده بندی لیگ، دیگر فرصتی برای اشتباه و جبران نداریم، بنابراین محکوم به شکست تیم صنعت نفت در زمین خود و کسب ۳ امتیاز بازی هستیم تا با روحیه بالا در فینال جام حذفی حضور پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر با بیان اینکه خوشبختانه بازیکن محروم نداریم، در خصوص مصدومان این تیم پیش از بازی با صنعت نفت آبادان تصریح کرد: جاسم کرار به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ما در بازی با صنعت نفت آبادان نخواهد بود اما پزشکان تیم سعی خود را می کنند تا بتوانیم از وی در بازی فینال جام حذفی مقابل تیم استقلال استفاده کنیم.
درخشان در پاسخ به این پرسش که مگر کرار مصدوم نبود پس چگونه برای تیم ملی فوتبال عراق در رقابت های مقدماتی جام جهانی بازی کرد، اظهار داشت: وی پیش از اینکه برای تیم ملی فوتبال عراق بازی کند مصدوم بود و برای درمان مصدومیت خود ۷ روز در قطر به سر برد، اما متاسفانه مداوای وی به طور کامل انجام نشد تا کرار مجددا در ترکیب تیم ملی عراق آسیب ببیند.

وی در خاتمه در پاسخ به این پرسش که آیا از کرار در فینال جام حذفی مقابل تیم استقلال استفاده خواهید کرد، گفت: اگر مصدومیت کرار تا فینال جام حذفی برطرف شود از وی در ترکیب تیم شاهین مقابل تیم استقلال استفاده می کنیم، به نظر من صحبت هایی که استقلالی ها در خصوص استفاده نکردن از کرار در فینال جام حذفی مطرح می کنند به هیچ وجه حرفه ای نیست چون اگر استقلال می خواهد قهرمان جام حذفی شود باید این موضوع با شایستگی صورت گیرد و برای استقلالی ها فرقی نکند که چه بازیکنی در ترکیب تیم شاهین بازی خواهد کرد.

دیدار تیمهای فوتبال شاهین بوشهر و صنعت نفت آبادان از هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر ساعت ۱۶ شنبه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار می شود.