منصور ابراهیم زاده در گفتگو با مهر، در خصوص دیدار تیمهای فوتبال ذوب آهن و صبا و همچنین گروه تیم ملی فوتبال در مرحله چهارم مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: به غیر از تیم فوتبال کره جنوبی که همواره حریف سر سختی برای تیم ایران بوده، تیم ملی فوتبال ایران از هرنظر از سه تیم دیگر گروه برتر است.

وی با بیان اینکه با چنین قرعه ای که نصیب تیم ملی ایران شده باید مستقیم به رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل صعود کنیم، افزود: البته صعود مستقیم ایران به مرحله نهایی رقابتهای جام جهانی به تدابیر کادر فنی و شناخت و آنالیز آنها از حریفان و همچنین میزان آمادگی بازیکنان تیم ملی در روز بازی مقابل حریفانش نیز دارد.

ابراهیم زاده با بیان اینکه در بازی با صبا ۵ بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد، تاکید کرد: متاسفانه سید محمد حسینی، فرشید طالبی و اسماعیل فرهادی مصدوم هستند و سینا عشوری و حسین ماهینی نیز به دلیل سه کارته بودن قادر به همراهی تیم نیستند، در واقع در بازی با صبا ۴ مدافع اصلی خود را در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطر نشان کرد: بازیکنان ما تمرینات خوبی را انجام داده اند و انگیزه زیادی دارند تا تیم صبا را در فولاد شهر شکست دهند، صبا نیز تیم خوب و یکدستی است که از مدافعان با تجربه، هافبکهای باهوش و مهاجمانی خطر ناک مانند عنایتی بر خوردار است.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال کسب سه امتیاز این بازی خانگی هستیم، در خصوص حل مشکلات مالی بازیکنان ذوب آهن نیز تصریح کرد: مسئولان باشگاه چکی را در اختیار بازیکنان تیم قرتار داده اند که موعد سر رسید آن ۲۵ اسفند است که در صورت وصول آن آنها ۲۰ در صد دیگر از قرارداد خود و در مجموع ۴۰ درصد آن را دریافت می کنند، این درحالی است که تا به امروز آنها باید ۶۰ درصد از مطالبات مالی خود را دریافت کرده بودند.

ابراهیم زاده در خاتمه تاکید کرد: در حال حاضر بازیکنان ما به چنین موضوعی فکر نمی کنند و تمرکز خود را برروی شکست تیم صبا قرار داده اند.