کلهر: پرسپولیس تیم کاملی دارد

محمود کلهر در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که یاران اصلی تیم پرسپولیس در این تیم ماندند و شاید اگر سروش رفیعی هم در پرسپولیس می‌ماند می‌توانست گره‌هایی از پرسپولیس باز کند. رفیعی یک بازیکن تکنیکی بود و به نظر من به درد پرسپولیس می‌خورد. با این همه پرسپولیس شرایط فوق‌العاده‌ای دارد و به نظر من تأخیر در آغاز رقابت‌های لیگ برتر به سود پرسپولیس شد چرا که آقای کالدرون به خوبی با وضعیت فوتبال کشورمان و همچنین با جو حاکم بر پرسپولیس آشنا شد و امیدوارم این مسئله در نهایت به سود پرسپولیس باشد.

اخبار ورزشی_ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازیکنان جدیدی که به این تیم اضافه شدند هم تصریح کرد: خوشبختانه شرایط به گونه‌ای شده که پرسپولیس در هر پستی دو بازیکن آماده دارد و این مسئله دست کالدرون را به خوبی باز می‌گذارد تا بتواند ترکیب مورد نظرش را بچیند اما امیدوارم که کالدرون بتواند مثل برانکو ارتباط خوبی با هواداران، بازیکنان و رسانه‌ها داشته باشد. بازیکنانی مثل وحید امیری، فرشاد احمدزاده و کنعانی‌زادگان که دفاع وسط تیم ملی است به تیم اضافه شدند و شاید با حضور این بازیکنان پرسپولیس بتواند حتی در آسیا به قهرمانی برسد. کالدرون خودش مربی سطح بالایی است که در بالاترین سطح فوتبال بازی کرده و مطمئناً می‌تواند با ارائه یک فوتبال هجومی هم پرسپولیس را به موفقیت برساند و هم هواداران را شاد کند.

کلهر درباره انتقادهایی که به مدیریت ایرج عرب می‌شود و اینکه هواداران پرسپولیس خواهان جدایی او از پرسپولیس هستند و حتی زمزمه‌های رفتن او به گوش می‌رسد، گفت: به اعتقاد من پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و باید این حاشیه‌ها از تیم دور شود. در پرسپولیس هیأت مدیره‌ای وجود دارد که در رأس آن جعفر کاشانی است که فرد تحصیل‌کرده و سردوگرم چشیده‌ای است. باید این تعامل به وجود بیاید و از طرفی هواداران هم باید صبور باشند و هر کسی که مدیرعامل شد باید از او حمایت شود هرچند که کسی که قرار است مدیرعامل پرسپولیس شود باید تخصص این کار را داشته باشد. ایرج عرب سال‌ها در تربیت‌بدنی و اداره کل ورزش بوده و تلاش خودش را انجام داده اما به نظر من اگر قرار است تحولی هم صورت بگیرد باید هرچه سریع‌تر این اتفاق رخ بدهد تا پرسپولیس دچار حاشیه نشود.