دلم مزه گلزنی به استقلال را می‌خواهد

بابک مرادی، بازیکن سابق فولاد که در این فصل به ماشین سازی پیوسته، با تمجید از عملکرد کادرفنی و انگیزه‌ای که بین بازیکنان برای موفقیت در اولین بازی این تیم در فصل جدید شکل گرفته، مدعی است برای پاسخ به اعتماد رسول خطیبی در این بازی بالاترین توان خود را به کار خواهد گرفت.

اخبار ورزشی- مرادی در خصوص شرایط خود می‌گوید: خوشبختانه همه چیز خوب پیش می‌رود و با تدارک مناسبی که دیده‌ایم برای شروع لیگ آماده می‌شویم. خوشحالم که در گام اول در زمین خودمان با استقلال بازی داریم و این دیدار می‌تواند از حیث کسب نتیجه مناسب یک خودباوری بزرگ شکل دهد تا بتوانیم در ادامه فصل نیز موفق عمل کنیم.

وی ادامه داد: از نظر شخصی نیز انگیزه زیادی برای این بازی دارم. فصل گذشته در فولاد خوزستان برابر استقلال شکست خوردیم و فرصت چندانی برای خودنمایی از سوی قطبی در این بازی به دست نیاوردم. می‌خواهم در این بازی اگر آقای خطیبی صلاح بداند و از من استفاده کند بهترین نمایش را داشته باشم. فصل گذشته بیشتر در فاز دفاعی حضور داشتم و این در حالی بود که در ملوان شانس بیشتری جلوی دروازه با توجه به پستم داشتم. اگر در این بازی حضور داشته باشم مطمئنم که می‌توانم گل بزنم و دلم مزه گلزنی مقابل استقلال را می‌خواهد.

بازیکن ماشین سازی درباره شرایط این تیم می‌گوید: خوشحالم که در تبریز حضور دارم و رویای بزرگی دارم که مطمئنم اینجا فضای لازم برای رشد و پیشرفت بیشتر برایم فراهم خواهد شد. باشگاهی که از نظر امکانات جزو برترین‌های ایران محسوب می‌شود و از کادرفنی جاه طلبی نیز برخوردار است. مطمئنا در این فصل ماشین سازی حرف زیادی برای گفتن خواهد داشت و باید تلاش کنیم پاسخ اعتماد کادرفنی و مدیریت باشگاه را بدهیم.