خبری بد برای پرسپولیسی ها و استقلالی ها

لیگ برتر فوتبال ایران از پنج شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ با دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود و گابریل کالدرون آرژانتینی در تلاش است تا مقابل زردپوشان جمی به پیروزی برسد.

اخبار ورزشی- ورزشگاه آزادی یکی از ورزشگاه‌هایی است که مورد تایید سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای انجام بازی‌های لیگ قرار گرفته و اقدامات امنیتی آن زودتر از سایر شهر‌ها انجام شده و استاندارد‌های سطح بالایی در آن رعایت شده است تا دیگر اتفاقاتی مانند دیدار پرسپولیس - سپاهان در آن رخ ندهد.

البته سازمان لیگ تنها اشکالی که تاکنون به ورزشگاه آزادی گرفته، گیت گذاری طبقه دوم است که هنوز انجام شده و به نظر می‌رسد زمان می‌برد تا این اتفاق رخ دهد و به همین دلیل تا این اتفاق رخ ندهد، هواداران اجازه حضور در طبقه دوم ورزشگاه آزادی را ندارند.

همچنین سازمان لیگ روز گذشته اعلام کرده بود که دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم در هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه آزادی در حالی برگزار می‌شود که طبقه دوم خالی می‌ماند، اما امکان دارد حتی در دربی میان استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم نیز هواداران نتوانند در طبقه دوم حضور یابند.

لازم به ذکر است، ورزشگاه آزادی در هفته دوم میزبان دیدار استقلال تهران و فولاد خوزستان است و در هفته سوم نیز شاگردان کالدرون در آزادی میزبانی می‌کنند.