مقابل استقلال هدفی جز برد نداریم

هوشنگ نصیرزاده درباره بازگشت دوباره‌اش به ماشین‌سازی و اینکه گفته بود به عنوان سرپرست باشگاه فعالیت می‌کند، گفت: بعد از اتفاقی که برای آقای جمشید خطیبی رخ داد، هیئت مدیره از من درخواست کرد که برای جلو بردن کارها برگردم. البته در ثبت شرکت‌های تبریز همچنان من مدیرعامل و عضو هیئت مدیره هستم و هنوز تغییری در ثبت شرکت‌ها انجام نشده است.

اخبار ورزشی_ وی با اشاره به شرایط ماشین‌سازی در آستانه بازی با استقلال خاطر نشان کرد: تیم ما 9 بازیکن خود را از دست داد و این موضوع کار رسول خطیبی را سخت کرد. با این حال امیدواریم که شرایط خوبی برای فصل جدید داشته باشیم. البته همه‌ی تیم‌ها برای شروع لیگ مثل هندوانه دربسته هستند و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که از لحاظ فنی چه شرایطی دارند. امسال فاصله تیم‌ها به هم نزدیک است و در فصل جدید بر خلاف سال‌های گذشته گزینه سقوط نداریم.

 مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در ارتباط با پیش‌بینی‌اش از بازی برابر استقلال تصریح کرد: من پیشگو نیستم و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. ما میزبان هستیم و طبیعتاً هدف‌مان برد در این بازی خانگی است. ماشین‌سازی مدتی پیش یک بازی دوستانه هم با استقلال انجام داد، اما بازی‌های دوستانه با بازی‌های رسمی خیلی فرق دارد و با شرایطی متفاوت روز جمعه به میدان خواهیم رفت.