ماجرای جنجالی حضور مدافع عراقی در تهران

 در شرایطی که حدود یک‌ماه از استعفای علی خطیر از استقلال می‌گذرد، اما انتشار یک عکس از وی در کنار مدافع عراقی جنجال‌ساز شد و این شائبه به‌وجود آمد که وی در‌حال مذاکره با این بازیکن برای استقلال است و اخباری نیز در همین خصوص در رسانه‌های عراقی منتشر شد.

ماجرای جنجالی حضور مدافع عراقی در تهران

اخبار ورزشی- صفحه اینستاگرامی «iraqiprofessionalsportsgate» که مربوط به اخبار فوتبال عراق است با انتشار عکسی از مصطفی محمد در کنار علی خطیر عنوان کرد که این عکس نشان‌دهنده مذاکره باشگاه استقلال با مدافع عراقی در تهران است و تیم ایرانی این هفته پیشنهادش را به باشگاه الزورا ارسال خواهد کرد.

علی خطیر اما همه‌چیز را تکذیب و تاکید کرد که تنها یک دیدار دوستانه در منزلش با این مدافع عراقی داشته است. هرچند بعضی از رسانه‌های عراقی اعلام کردند علی خطیر در همان ساختمانی که بشار رسن، بازیکن عراقی پرسپولیس در آن زندگی می‌کند، سکونت دارد و این دیدار ارتباطی به مذاکره با استقلال نداشته است، اما خود این بازیکن تایید کرد از استقلال پیشنهاد دریافت کرده و باید الزورا درخصوص آینده‌اش تصمیم بگیرد.

مصطفی چرا به ایران آمد؟

مدافع تیم‌ملی عراق که عضو تیم الزورا است برای درمان خود به ایران آمده و در همین راستا بعد از چند نوبت ویزیت پزشکی با علی خطیر نیز دیدار و گفت‌وگو کرد. حال اینکه چه صحبت‌هایی میان طرفین رد و بدل شده به‌طور دقیق مشخص نیست، اما طبق آخرین اطلاعات دریافتی خبرنگار ما درخصوص این ماجرا، ظاهرا در تهران به این بازیکن اعلام شده که ممکن است نیم‌فصل دوم استقلال به او نیاز پیدا کند و بهتر است روی فرم باشد و او نیز به همین دلیل مدعی دریافت پیشنهاد از استقلال شده است!

جالب اینکه در‌حالی وعده حضور در استقلال برای نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر داده شده که هم بازیکن عراقی با باشگاهش قرارداد دارد و هم اینکه باشگاه استقلال تاکید کرده به‌دنبال مدافع راست نیست.

استقلال در این پست وریا غفوری را در اختیار دارد، اما در این پست تنها یک مدافع راست تخصصی (امیرحسین کارگر) غیر از کاپیتان آبی‌ها وجود دارد که سابقه بازی در لیگ نیز ندارد و طبعا استراماچونی درخصوص وی ریسک نخواهد کرد و چندان عجیب نیست که آبی‌ها نیم‌فصل دوم به یک مدافع راست نیاز پیدا کنند!