حاشیه جدید برای پرسپولیس/ تغییر قرارداد یک بازیکن

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از زمان حضور در این باشگاه حاشیه‌های فراوانی را پشت سر گذاشته است.

اخبار ورزشی- بعد از کناره‌گیری برانکو از جمع سرخپوشان، ایرج عرب تلاش زیادی کرد تا با جذب سریع کالدرون و حفظ بازیکنان فعلی و البته جذب نفراتی مانند امیری و فرشاد احمدزاده و کنعانی بتواند دوباره آرامش را به تیم برگرداند.

اما تمام این اقدامات هم نتوانست خشم هواداران پرسپولیس را نسبت به او کم کند تا جایی که حتی زمزمه‌هایی مبنی بر استعفای مدیرعامل پرسپولیس هم به گوش رسید هرچند که عرب خیلی زود تلاش کرد این موضوع را تکذیب کند. دیروز خبر رسید که مسئولان این باشگاه برای حفظ یکی از بازیکنان خود حاضر شده‌اند رقم قرارداد او را از ریال به دلار تغییر دهند.

شنیده‌ها حاکی از این است که این بازیکن یکی از ستاره‌های سالیان اخیر تیم بوده و مسئولان باشگاه نمی‌خواستند با رفتن او دوباره مقابل هواداران قرار بگیرند. به همین دلیل تصمیم گرفته‌اند قرارداد این بازیکن را به درخواست او از ریال به دلار تغییر دهند.

در روزهایی که تب جذب بازیکنان خارجی در فوتبال ایران به بالاترین حد خود رسیده است، این بازیکن هم حالا با مبلغ جدید قراردادش به یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیکنان لیگ تبدیل شده است.

شنیده‌ها از باشگاه پرسپولیس حاکی از این است که رقم قرارداد این ستاره چیزی نزدیک به ۶۰۰هزار دلار است که با نرخ فعلی دلار رقمی در خور توجه برای این بازیکن به‌حساب می‌آید.