خلیلی: پرسپولیس بدون هواداران قلب تپنده ای ندارد

محسن خلیلی بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پارس جنوبی در هفته اول لیگ برتر فوتبال، گفت: از صبح نگران حضور هواداران، در هتل کنار بچه‌ها پیگیر بودیم، اما از گوشه و کنار خبر دار می‌شدیم.

اخبار ورزشی_ وی ادامه داد: وقتی مسئولان برگزاری لیگ اینقدر لیگ را با تاخیر شروع می‌کنند انتظار داشتیم مسئولان برگزاری مسابقات حداقل نظم و انضباطی داشته باشد. طبقه دوم را که گرفتند و طبقه اول هم آنقدر حواشی داشت که هواداران نتوانستند به راحتی بلیت را تهیه کنند.

خلیلی گفت: بازهم خداراشکر که دل هواداران شاد شد. امتیاز بازی اول خیلی مهم بود. حضور هوادار کنار تیم همیشه مهم است. این استادیوم و پرسپولیس بدون هواداران قلب تپنده ای ندارد. 

وی در پاسخ به این سوال که چقدر زمان می برد پرسپولیس هماهنگ شود گفت:‌ چند سال با یک سیستم دیگر کار کرده و با یک برنامه تمرین و تفکرات دیگری کار کرده بودیم. الان یک مربی جدید آمده مسلما زمان خواهد برد اما در این بازی هم بازیکنان کارهای لازم را که کادرفنی خواسته بود انجام دادند و کادر فنی راضی بود. مهمترین موضوع کسب 3 امتیاز بود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، درباره دیدار با تراکتور در هفته آینده گفت: بازی در تبریز با تراکتور حواشی خودش را دارد. حواشی این بازی همیشه قابل پیش بینی است امیدواریم هواداران دو تیم در آرامش بازی را تماشا کنند و شاهد مسابقه تماشاگر پسندی باشیم یک سری تماشاگرنما در تمام شهرها هستند که باعث ایجاد حاشیه می‌شوند. بازی قبل ما در تبریز بدون تنش بود و تنها جای هواداران ما خالی بود

خلیلی درخصوص لباس پرسپولیس گفت: اسپانسر جدید سعی کرده بهترین لباس را در اختیار بهترین تیم ایران قرار دهد فکر می کنم این کیفیت لباس برای اولین بار است که پوشیده می شود در لیگ و خود بازیکنان هم راضی بودند طرح هم طرحی بود که انتخاب بازیکنان بود و خودشان پسند کردند. در بازی‌های مختلف هم ممکن است تغییراتی داشته باشد؛ مانند دربی و آسیایی. باشگاه هم سعی کرده بهترین انتخاب را داشته باشد که در شان باشگاه باشد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، درباره اهدای سوپرجام گفت: آنقدر درگیر برگزاری مسابقات بودند که هنوز سوپرجام به ما نرسیده، اما منتظریم در اولین فرصت جام را دریافت کنیم.