از بالا نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود

بهنام طاهرزاده درباره پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم در هفته نخست لیگ برتر، اظهار داشت: این خیلی مهم بود برای پرسپولیس که در بازی اول بتواند سه امتیاز را از آن خود کند. این اتفاق از لحاظ روحی و روانی خیلی برای تیم خوب است. همچنین خیلی خوشحال هستم که مهدی ترابی اولین گل فصل پرسپولیس را به ثمر رساند، چون این بازیکن فصل پیش وقتی به تیم اضافه شد خیلی تلاش می‌کرد تا گل بزند اما موفق نمی‌شد و این مساله از لحاظ روحی و روانی روی او تاثیر گذاشته بود.

اخبار ورزشی _ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس چند سال در کنار هستند و مدیریت خوبی روی آنها شده است، برای همین مربی جدیدی که به این تیم می‌آید می‌تواند نتایج خوبی کسب و روند مثبت تیم را حفظ کند.

طاهرزاده در ادامه درخصوص حواشی مدیریتی پرسپولیس عنوان کرد: فکر می‌کنم رخ دادن همه این اتفاقات برای این است که دستور از بالا می‌‌‌رسد تا از اعتراض هواداران کاسته شود. این مشکلات و حواشی روی عملکرد تیم خیلی تاثیرگذار است. شما ببینید برانکو با فینالیست کردن تیم در آسیا، هزینه‌های قرارداد خودش را درآورد و دیگر چه دلیلی دارد که از تیم جدا شود؟ پرسپولیس در این جایگاه نباید درگیر مسائل مالی و مدیریتی باشد اما هست! به هرحال پرسپولیس چند سال است که حرف اول را می‌زند و لازم است برای قطع روند مثبت برانکو از تیم جدا شود و پرسپولیس درگیر این حواشی شود. از بالا نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، می‌خواهند قهرمانی بین تیم‌ها مخصوصاً شهرستانی‌ها نیز تقسیم شود.