شکوری: امنیت ورزشگاه با پلیس است

ابراهیم شکوری در حاشیه مراسم بهترین‌های فوتبال ایران گفت: فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته اولویت خودش را روی تجهیز ورزشگاه‌ها بگذارد تا مردم امنیت مالی و جانی داشته باشند و بتوانند به راحتی در خانه خودشان بلیت تهیه کنند و در ورزشگاه به راحتی بر سر جای خودشان بنشینند. این کاری است که در همه دنیا انجام می‌شود. شاید به همین خاطر بود که این مراسم به تعویق افتاد. امیدواریم در سال‌های آینده با برنامه‌ریزی مراسم بهتری برگزار شود.

اخبار ورزشی_ شکوری در باره اینکه مردم روز گذشته به راحتی وارد ورزشگاه‌ها نشدند، گفت: فکر می‌کنم بهتر است این مسئله را از جنبه مثبت آن نگاه کنیم. در اوایل که می‌گفتیم کمربند را باید محکم کنیم، همه مقاومت می‌کردیم. اکنون نیاز به زمان داریم، کار بسیار بزرگی است. فدراسیون و سازمان لیگ مسئول برگزاری مسابقات هستند و بقیه ارگان‌ها باید کمک کنند تا ان‌شاءالله مسابقات به خوبی برگزار شود.

وی در خصوص نگرانی‌هایی که در مورد پرداخت دستمزد ویلموتس وجود دارد و اینکه آیا او در این مراسم شرکت می‌کند، گفت:‌ این مسئله ان‌شاءالله این مسئله حل می‌شود. مراسم مربوط به سازمان لیگ است، اگر او حضور داشته باشد بد نیست، اما اجبار و الزامی هم وجود ندارد.

شکوری در ادامه در خصوص اینکه برترین ها را چه کسانی انتخاب می کند، گفت: این مراسم چون مربوط به سازمان لیگ است بهتر از جزئیات را از دوستانی که در سازمان لیگ کار می‌کنند سوال کنید.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه امنیت ورزشگاه برعهده چه کسی است گفت: همانطور که از اسمش پیداست امنیت با پلیس است. ما باید از آنها تشکر کنیم که با وجود این حجم زیاد کار تلاش بسیار خوبی انجام می‌دهند تا مسابقات به خوبی انجام شود.

وی در ادامه و در مورد بحث بلیت‌فروشی در ورزشگاه‌ها افزود: در تلاش هستیم تا اتفاقات خوبی بیفتد. همه از این مسئله که بلیت را در خانه تهیه کنند و به راحتی به ورزشگاه بروند استقبال می‌کنند. در تلاشیم که به این سمت برویم. از شما رسانه‌ها هم تقاضا می‌کنم در این راه به ما کمک کنید و از شما دعوت می‌کنم در همایش رسانه‌ها که فردا برگزار می‌شود شرکت کنید تا اتفاقات بهتری را رقم بزنیم.