عروسی به کوچه استقلال هم می‌آید

آرش برهانی در حاشیه مراسم بهترین‌های لیگ هجدهم در خصوص شکست استقلال مقابل ماشین‌سازی گفت: همین که استقلال برای خودش موقعیت می‌سازد خیلی خوب است، عروسی به کوچه ما هم می‌اید و این یک ضرب المثل است.

اخبار ورزشی_ وی در خصوص اینکه استراماچونی انتظار چنین اتفاقاتی را نداشت گفت: این تازه اول کار است، فکر می‌کنم او عجیب‌تر از این راهم ببیند.

برهانی با تاکید بر اینکه تیم استقلال جوان است گفت: استقلال امسال تغییرات زیادی داشته و طبعا نیاز به هماهنگی دارد. این تیم رفته رفته بهتر می‌شود و من از هواداران می‌خواهم که صبور باشند و به بازیکنان فرصت بدهند.

مهاجم سابق تیم استقلال در خصوص دربی هفته چهارم گفت: زود است در مورد دربی نظر بدهیم ولی من فکر می‌کنم تا آن زمان بازیکنان تیم استقلال با هم هماهنگ می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که تیم استراماچونی چقدر با تیم شفر تفاوت دارد گفت: استقلال استراماچونی هجومی تر بازی می‌کند و وظایف بازیکنان در این تیم نسبت به تیم سال قبل فرق دارد. این تیم 2-3 هفته نیاز به زمان دارد تا شرایط بهتری پیدا کند.

برهانی در پایان گفت:استقلال در اولین بازی لیگ خوب بود ولی موقعیت‌هایش تبدیل به گل نشد. می‌شد که تیم در بازی روز قبل 3 امتیاز را بگیرد ولی یک باخت چیزی از ارزش‌های بازیکنان کم نمی‌کند.