تراکتوری ها، چراغ خاموش به دنبال جذب مدافع

 پرونده نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور با جذب کوین فورچونه مهاجم فرانسوی بسته شد. البته تراکتوری ها  به صورت چراغ خاموش به دنبال جذب یک مدافع هستند. آنها به دنبال این هستند که تا پیش از پایان نقل و انتقالات یک مدافع ایرانی به خدمت بگیرند تا مشکلی در این باره پیدا نکنند. 

اخبار ورزشی- به هر حال کارت زرد خانزاده در اولین بازی نشان داد که محرومیت یا مصدومیت در پست مدافع می تواند تراکتور را در بحران قرار بدهد. همچنین پست مدافع در تیم ها حساس و مهم است و مدافعان در هر بازی ممکن است با برخورد با بازیکن دیگر کارت قرمز مستقیم  بگیرند یا مصدوم شوند که این امر با توجه به نداشتن دفاع وسط جایگزین برای تراکتور بسیار گران تر از بقیه تیم ها تمام خواهد شد. 

بر این اساس جذب مدافع بیش از پیش در تیم فوتبال تراکتور احساس می شود، اما مسئولان این باشگاه تبریزی بیان کردند که دنیزلی هنوز اعلام نیاز نکرده است تا برای به خدمت گرفتن بازیکن اقدام کنیم. البته این امکان وجود دارد که تراکتوری ها با توجه به چند پست شدن چند بازیکن خود در مواقع ضروری، از این بازیکنان در خط دفاع استفاده کند و بازیکن جدیدی به خدمت نگیرند. 

به هر حال باشگاه تراکتور با جدایی مسیح زاهدی یک جای خالی در لیست بزرگسال خود دارد که به نظر می رسد یک مدافع به زودی جایگزین زاهدی شود تا پرونده نقل و انتقالات این تیم تبریزی به طور کامل بسته شود.