آخرین اخبار از حواشی اخیر در باشگاه استقلال

شرایط این روز‌های تیم فوتبال استقلال و اتفاقات اخیری که باعث ناراحتی هواداران آبی پوش شده بحث برکناری فتحی از ریاست استقلال را رقم زده است.

اخبار ورزشی_ از طرفی مشکلات مالی استقلال و اداره نکردن آن‌ها توسط مدیرعامل باشگاه حرف و حدیث‌هایی را درباره برکناری فتحی بر سر زبان‌ها انداخته است که البته وزیر ورزش و جوانان این موضوع را تایید نکرده است.

با این وجود گزینه‌های زیادی از جمله سعید آذری مدیر عامل سابق باشگاه ذوب آهن برای در اختیار گرفتن سمت فتحی معرفی شده که با پیگیری‌های صورت گرفته وی نه تایید کرد و نه تکذیب و در حال حاضر در کنار خانواده بودن را در این روز‌ها مطرح کرد تا بحث حضورش در استقلال به طور قطع یا در حد شایعه را به تعویق بیاندازد.

البته آذری تا پیش از ظهر امروز هم برای مدیر عاملی پرسپولیس نامش مطرح شد و‌ در نهایت باید دید این مدیر سکان هدایت یکی از سرخابی‌ها را در دست می‌گیرد یا خیر.

همچنین محمد حسین قریب از دیگر گزینه‌هایی است که بار دیگر نامش برای مدیرعاملی استقلال بر سر زبان‌ها افتاده است.

قریب پیش از این به عنوان ریاست هیئت مدیره استقلال انتخاب شده بود که بحث بدهی‌های استقلال وی را از باشگاه فراری داد و ترجیح داد در این باشگاه نباشد، البته ناگفته نماند قریب رابطه بسیار خوبی با کامران منزوی دارد و بدون شک شاید حضور او در هیئت مدیره، قریب را ترغیب کند تا مدیر عاملی باشگاه را عهده دار شود.