باشگاه استقلال اذیتم کرد تا رضایتنامه‌ام را داد

مهدی نوراللهی دروازه‌بان سوم آبی پوشان که روز گذشته از استقلال جدا شد  مصاحبه ای انجام داد و از آزاری که طی دو ماه گذشته دیده حرف زد.

اخبار ورزشی- مهدی نوراللهی  تأکید کرد الگوی دروازه‌بانی اش مهدی رحمتی است.

چه شد که از استقلال جدا شدی؟

این تصمیم را از دو ماه قبل گرفته بودم. وقتی که هنوز راهی ترکیه نشده بودیم بار‌ها به باشگاه رفتم و از مدیران می‌خواستم رضایتنامه‌ام را بدهند تا جدا شوم. 

پس چرا الان این اتفاق برایت افتاد؟

برای اینکه خیلی اذیتم کردند و می‌گفتند اول باید دروازه‌بان دوم بگیریم بعد. 

وقتی مهدی رحمتی جدا شد به این فکر افتادی که جدا شوی؟

نه! البته دوست داشتم جایی باشم که بازی کنم ولی در آن اوایل که این موضوع را با باشگاه مطرح کردم به من گفتند تو بمان، دروازه‌بان دوم تیم هستی ولی بعد از مدتی متوجه شدم دنبال دروازه‌بان هستند و اتفاقاً رسماً هم اعلام شد دروازه‌بان دوم می‌خواهند. 

بالاخره چه شد که توانستی رضایتنامه بگیری؟‌

می‌گفتند استراماچونی باید رضایت بدهد. 

چه زمانی با او حرف زدی؟

همان دو ماه قبل. 

ولی هر روز در تمرینات شرکت می‌کردی.

برای اینکه نمی‌خواستم آتو دست باشگاه بدهم. آن‌ها هم که می‌دیدند من در تمرینات هستم ولی می‌گویم می‌خواهم بروم تصور می‌کردند برای زیاد کردن رقم قراردادم دارم به این شکل چانه‌زنی می‌کنم در حالی که واقعاً می‌خواستم جدا شوم. 

چرا این‌قدر اصرار داشتی بروی؟

برای اینکه فهمیده بودم در استقلال به جوانان بها نمی‌دهند. استقلال تیمی است که در کورس قهرمانی می‌جنگد و دوست ندارد به دروازه‌بان جوان بازی بدهد. می‌خواستم به تیمی بروم که دغدغه قهرمانی نداشته باشد و به جوانان اعتماد کند. 

به کدام تیم می‌روی؟

امروز مشخص می‌شود. ابتدای تعطیلات پایان فصل از پنج تیم پیشنهاد داشتم ولی این‌قدر اذیتم کردند که یک هفته از شروع لیگ و سه هفته از شروع لیگ دسته یک گذشت. 

احتمال دارد در لیگ دسته یک بازی کنی؟

امروز مشخص می‌شود ولی در تهران بازی می‌کنم. 

وقتی کنار رحمتی و حسینی تمرین می‌کردی بیشتر با کدام‌یک راحت بودی؟

در این باره حرفی نزنم بهتر است. فقط این را بگویم که مهدی رحمتی الگوی ۹۰ درصد دروازه‌بانان ایران است. او کسی بود که من آرزو می‌کردم کنارش یک عکس داشته باشم و باور نمی‌کردم روزی بتوانم از تجربه ۲۰ ساله اش بهره ببرم. او و اشکان نامداری مجموعاً ۴۰، ۵۰ سال تجربه را رایگان در اختیار من گذاشتند. خدا به من لطف کرد که توانستم در این مدت کنار او تمرین کنم و از تجربه بالایش استفاده کنم.