قلعه‌نویی: ارائه فوتبال پاک اولویت اول سپاهان است

امیر قلعه‌نویی عصر امروز در حاشیه تمرین تیم سپاهان اظهار داشت: بازی سختی در هوای گرم و شرجی بوشهر بسیار سخت بود، اما بازیکنان ما خیلی خوب و منطقی بازی کردند و ما یک بازیکن خیلی خیلی خوب داشتیم که آن سپاهان بود، این تیم خیلی خوب فوتبال بازی کرد.

اخبار ورزشی- سرمربی سپاهان بیان داشت: ما باید از موقعیت‌های خود به نحو مطلوب استفاده کنیم؛ شاهین بوشهر تیم خوبی است و به دنبال فوتبال پاک بود؛ آن‌ها می‌توانستند طور دیگر بازی کنند، اما تماشاگر پسند بازی کردند.

وی درباره خریدهای این فصل سپاهان نیز گفت: ما خریدها را بر اساس افکار تاکتیکی انجام دادیم و امیدوارم این بازیکن‌ها هفته به هفته بهتر شوند؛ توقع ما هم همین است.

قلعه‌نویی در مورد انجام بازی سپاهان در شنبه  نیز بیان داشت: بازی از همان ابتدا در شنبه بود، اما زمانی که از ما خواستند به جای جمعه، شنبه بازی کنیم، با این دید که ما همه چیز را در امتیاز خلاصه نمی‌کنیم؛ می‌توانستیم در یک شهر دیگر بازی کنیم، ولی به احترام هواداران شاهین بوشهر صحبت سازمان لیگ را پذیرفتیم.

سرمربی سپاهان افزود: این موضوع برای ما از لحاظ هزینه‌ای مشکلاتی را به وجود آورد، دو روز مانده به بازی، ولی به احترام فوتبال پاک صحبتی نکردیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در حق تیم سپاهان بسیار اجحاف شد، ولی توکل ما به خداست و تلاش خواهیم کرد، ما به هر قیمتی نمی‌خواهیم ببریم.

قلعه‌نویی درمورد بازی با ماشین‌سازی تبریز نیز اظهار داشت: این تیم یک مربی جوان دارد که بازیکنان آن هم دونده هستند، افکارشان در ضد حمله است و هدف اولشان گل نخوردن است؛ برای این بازی هم غایبی نخواهیم داشت.