کمالوند: آقای رییس هیات! به وظیفه‌ات عمل کن

فراز کمالوند در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی درباره اعتراضش در تمرین امروز به خط کشی نشدن زمین و عدم نصب تور روی دروازه‌های ورزشگاه تختی جم عنوان کرد:

اخبار ورزشی- جا دارد از هواداران پارس جنوبی که امروز زحمت کشیدند و برای استقبال از ما به ورزشگاه آمدند، تشکر کنم. این هواداران سرمایه های تیم پارس جنوبی هستند و دست شان را می‌بوسم. همیشه احترام آنها را برخود واجب دانستم و اگر ترک چند دقیقه ای زمین توسط من باعث ناراحتی برخی عزیزان شده عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: امامنطق می‌گوید رییس هیات که کوچکترین وظیفه اش را هم فراموش کرده نیز بابت این قصور عذرخواهی کند. عجیب آنکه رییس هیات فوتبال جم مصاحبه می‌کند و می‌گوید من به هواداران بی احترامی کردم‌. آقای مسئول! شما به جای این فرافکنی ها به وظیفه ات عمل کن.

سرمربی پارس جنوبی همچنین گفت: آقایی که اسم خودت را رییس هیات فوتبال گذاشتی؛ اتفاق نادر آن است که شما حتی وظایف ساده‌ات را در آماده سازی زمین مسابقه نمی‌دانی. کجای دنیا زمین مسابقه خط کشی ندارد و روی دروازه‌ها تور نصب نمی‌شود؟
آیا شما یک تیم دیگر را در دنیا سراغ دارید که در زمین بدون خط کشی و تور دروازه بتواند تمرین کند؟

وی در بخش دیگری از حرفهایش بیان کرد: توجه داشته باشید بچه های تیم پارس جنوبی آنجایی به هواداران فهیم پارس جنوبی احترام گذاشتند که بدون یک ریال دریافتی و با کمبودهای فراوان تیم را به بهترین شکل آماده حضور در مسابقات کردند. شک ندارم هواداران پارس به قدری درک دارند که بدانند چه کسی برای تیم شان زحمت می‌کشد و چه کسی از وظایفش طفره می‌رود.

کمالوند در پایان افزود: قطعا در نشست خبری عصر پنجشنبه بیشتر درباره رییس هیات فوتبال جم حرف می‌زنم.