وکیلی: بازیکنان ایران مقابل روسیه جنگیدند

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جهانی که به میزبانی تونس در حال برگزاری است از ساعت 19:30 به مصاف روسیه رفت و بازی را با نتیجه 3 بر یک به سود حریف قدرتمند خود واگذار کرد.

اخبارورزشی- شاگردان محمد وکیلی ست نخست این مسابقه را با نتیجه 25 بر 21 به سود خود تمام کردند، اما در ادامه روس‌ها توانستند در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 - 18، 25 - 20 و 25-23 ایران را شکست دهند. به این ترتیب تیم ایران، مدافع عنوان قهرمانی از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازماند و روس‌ها به جمع 4 تیم برتر مسابقات راه پیدا کردند.

محمد وکیلی پس از این دیدار اظهار داشت: به نظرم بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. هر دو تیم زحمت زیادی کشیدند، روسیه امروز بهتر از ما بازی کرد، بچه‌های ما جنگیدند و فوق العاده بودند. در ست چهارم با وجود اینکه 19 بر 17 جلو بودیم و تحت تاثیر فشار و جو بازی قرار گرفتند و با حرکاتی که روس‌ها تازگی یادگرفتند سعی کردند تمرکز بچه‌های ما را برهم بزنند و ما را شکست دهند.

وی افزود: ما در سال 2015 آن‌ها را 3 بر یک در مرحله سوم و چهارمی شکست دادیم و در 2017، در فینال 3 بر یک پیروز شدیم، به هر حال آن‌ها پس از دو شکست، امروز پیروز شدند. از زحمات بچه‌ها تشکر می‌کنم، هر چه اتفاق افتاده متعلق به من است. اگر کوتاهی بوده و مردم ناراحت هستند عذرخواهی می‌کنم. بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند و این دوره روسیه شاید از ما بهتر بوده که توانست صعود کنند. 

وی خاطرنشان کرد: مهم این است که بچه‌های ما تا آخرین لحظه تلاش خود را انجام دادند و این بسیار مهم است.