سرمربی تراکتور: فردا مقابل پرسپولیس عقلانی بازی می‌کنیم

مصطفی دنیزلی در نشست خبری اظهار داشت: خیلی وقت است که کار  می کنیم. برخی از بازیکنان ما دیر رسیدند. دیروز هم صحبت کردیم که داستان نقل و انتقالات خیلی دیر انجام شد. به هرحال فردا یک رقابت داخل زمین خواهد بود و به همه بازیکنان خودم اطمینان دارم. فردا یک بازی عقلانی خواهیم داشت. از لحاظ روانی هم می‌دانیم که پرسپولیس تیم خوبی است.

* مقابل پرسپولیس ما تاثیرگذار خواهیم بود

اخبار ورزشی_ وی ادامه داد: هر اتفاقی می‌خواهد بیفتد اما این رقابت بدون تاثیرگذاری تراکتورسازی نخواهد بود.

* کمک می کنیم بازیکن فرانسوی‌مان زودتر هماهنگ شود

سرمربی تراکتورسازی در مورد حضور بازیکن فرانسوی این تیم گفت: کوین بازیکن فرانسوی دیر به تبریز رسید و به دلیل زمان کم هنوز با تیم هماهنگ نشده است. کمک می‌کنیم که زودتر شرایط را بشناسد و خود را با تیم وفق دهد.

* روی نقاط ضعف پرسپولیس تمرکز کرده‌ایم

وی در مورد نقاط ضعف و قوت پرسپولیس گفت: همه می‌دانند که پرسپولیس تیم قدرتمندی است. البته هر تیم نقاط ضعفی هم دارد و ما روی این نقاط تمرکز کردیم و شناخت کافی داریم.

* از هفته پنجم به بعد شرایط خوبی می‌رسیم

دنیزلی تاکید کرد: فکر می‌کنم با تفکراتی که داریم و راهی که می‌رویم از هفته پنجم به بعد به شرایط خوبی خواهیم رسید.

* بازیکنان انتظار نداشتند اما پست بازیکنان را تغییر دادم

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه در خطوط تیم‌تان توازن لازم را ندارید، عنوان کرد: بازیکنان ما جانشینان مختلفی دارند که می‌توانند در پُست های مختلف از آنها استفاده کرد. باید یک فوتبالیست فکر ثابت نداشته باشد و بتواند در چند پست مختلف بازی کند. در خیلی از تیم‌ها پست بازیکنان را عوض کردم و حتی خودشان هم این انتظار را نداشتند که این تغییرات ایجاد شود. یکی از کارهای ما این است که از بازیکنان در چه پست و چه موقعیتی استفاده کنیم.