قدوس به خاطر قرارداد با باشگاه اسپانیایی 4 ماه محروم شد

 سامان قدوس هافبک تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه آمیان فرانسه به مدت 4 ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شد.قدوس به دلیل نقض قوانین نقل و انتقالات و پیوستن وی به آمیان فرانسه این بازیکن را 4 ماه محروم کرده است.

اخبار ورزشی- این بازیکن در آگوست سال گذشته از یک تیم سوئدی راه آمیان را در پیش گرفت اما در میانه راه با باشگاه اوئسکای اسپانیا توافق کرد. باشگاه اسپانیایی در آن زمان اعلام کرد برای انتقال قدوس با تیم سوئدی به توافق رسیده اما باشگاه سوئدی از این انتقال عقب نشینی کرد.

در ادامه باشگاه اوئسکای اسپانیا اعلام کرد این اقدام سامان قدوس را که نقض قوانین کرده و با تیم آمیان فرانسه قرارداد بسته را به فیفا گزارش می کند.

طبق گزارش سایت aftonblade در اوایل تابستان امسال، شایعه شد که قدوس در حال عزیمت به برنتفورد است ، اما ظاهرا قدوس این انتقال را به دلیل همین شکایت باشگاه اسپانیایی پیرامون قرارداد نیمه تمام لغو کرد.فیفا اعلام کرد که سامان قدوس به 4 ماه ممنوعیت بازی متهم شده است و این که باشگاه سوئدی اوسترشوند از استخدام بازیکنان در 2 پنجره نقل و انتقالات بعدی منع شده است. طرفین سه هفته فرصت دارند تا از دادگاه تجدیدنظر بین المللی CAS، دادگاه بین المللی تجدید نظر کنند.

سخنگوی باشگاه سوئدی بعد از این اتفاق گفت: ما از تصمیمی که از فیفا گرفته شده بسیار متعجب شدیم. ما معتقدیم که این نادرست است و تصمیم به تجدید نظر گرفته ایم. از سوی دیگر نناد لوکیچ وکیل سامان قدوس اعلام کرده فعلا نمی خواهد اظهار نظری در این زمینه داشته باشد.