قلعه‌نویی: با سپاهان مد نظرم هنوز فاصله داریم

 امیر قلعه‌نویی بامداد جمعه در نشست خبری پس از دومین پیروزی خود در لیگ نوزدهم در برابر ماشین‌سازی، اظهار داشت: به خاطر این سه امتیاز خوب خدا را شکر می‌کنم؛ این بازی برای ما چند حسن داشت که حسن اول آن سه امتیاز بود و حسن دوم آن این بود که علی قربانی به حق خود رسید، وی بازیکنی است که با گلی که به پدیده زد، باعث شد ما به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم.

اخبار ورزشی- وی ماشین‌سازی را تیم چقر بدن توصیف کرد و افزود: به رسول خطیبی بابت این تیمی که ساخته است، تبریک می‌گویم،  اگر بدشناس نبودیم، باید با اختلاف دو سه گل بازی را می‌بردیم تا در پایان بازی اینقدر اذیت نشویم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه هنوز با سپاهان مدنظر من فاصله داریم افزود: نسبت به پارسال بهتر بازی می‌کنیم، گردش توپ و چرخشمان هم در زمین بهتر شده است اما هنوز با سپاهان مد نظر من فاصله داریم.؛خوشبختانه وضعیت زمین هم‌ مناسب بود و ما بابت این موضوع نگران بودیم و خیلی هم باید محتاطانه حرف بزنیم.

وی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر برد اقتصادی سپاهان در برابر ماشین‌سازی افزود: این سوال قدری کم‌لطفی است، کدام اقتصاد؟، ما حتی یک موقعیت ۵۰ درصد هم به حریف ندادیم و این یکی دیگر از حسن‌های بازی است؛ ما یک پنالتی و چندین موقعیت خلق گردیم که اگر لک نبود سه چهار گل دیگر زده بودیم.

قلعه‌نویی از هماهنگی بازیکنان جدیدش با تیم گفت و افزود: خوشبختانه بازیکنان جدید زودتر از آنچه فکر می‌کردیم با تیم هماهنگ شده‌اند و به این دلیل از آنها تشکر می‌کنم؛ با توجه به دیر شروع شدن لیگ و فرسایشی بودن تمرینات، کمی از لحاظ ذهنی ناآماده بودیم. از هفته‌های بعد مصدومان هم به تیم اضافه می‌شوند و تیم شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.