آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ظهر امروز شنبه در جمع کارکنان باشگاه حضور یافت تا ضمن آشنایی با مدیران، معاونان و کارمندان بخش‌های مختلف، درباره مسائل گوناگون و پیشبرد بهتر اهداف باشگاه بحث و تبادل نظر صورت بگیرد.

اخبار ورزشی_ مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ابتدای صحبت‌های خود گفت: ما در این جا همه با هم، همکار هستیم و باید به کار برای پرسپولیس افتخار کنیم. برای انجام بهتر امور، باید متحد و با کمک هم برای باشگاه و مجموعه پرسپولیس تلاش کنیم. ضمن اینکه بابت رویکرد مثبت هواداران نسبت به حضور مجدد در باشگاه، خدا را شکر می‌کنم و آن را لطف و موهبتی از سوی خدا می‌دانم.

محمد حسن انصاری فرد در ادامه به سیاست‌های کاری خود اشاره کرد و نظم و انضباط در امور، سلامت اقتصادی و اداری و امانتدار را سرلوحه کار‌ها و برنامه‌های باشگاه خواند که باید در تمام بخش‌ها اجرا شده و همه ابعاد فعالیت‌ها را شامل شود.

وی در این باره تصریح کرد: پرسپولیس و هر آنچه در آن وجود دارد یا به آن مربوط می‌شود، یک امانت است و امانتداری در تمام امور و در همه شکل‌های آن یک اصل خواهد بود.

در ادامه این جلسه، مدیر عامل جدید پرسپولیس، از کارکنان باشگاه خواست تا نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقاد‌ها و راهکار‌های خود درباره مسائل مختلف را مطرح کنند مدیرعامل باشگاه در واکنش به بعضی مباحث مطرح شده در جریان جلسه، مواردی را هم جهت پیگیری به بخش‌های مختلف ابلاغ کرد.