چراغ قرمز کالدرون و باشگاه مقابل علیپور

 علی علیپور این فصل چندبار تلاش کرده تا از پرسپولیس جدا شود. گلزنی‌های او در دو فصل گذشته باعث شده این بازیکن به فکر جدایی و حضور در لیگ‌های خارجی بیفتد. پیشنهادهایی هم داشت اما اجازه‌اش دست خودش نبود و نقشه‌های او در ابتدای فصل به‌هم ریخت! با این حال تلاش‌های او برای جدایی از پرسپولیس ادامه دارد.

طارمی علیپور را ناامید کرد!

اخبار ورزشی- اول فصل چندین‌بار خبر رسید مهدی طارمی در آستانه بازگشت به پرسپولیس است. این خبر هیجان زیادی را بین هواداران پرسپولیس به وجود آورد. علیپور که این شرایط را دید موضوع جدایی‌اش از پرسپولیس را مطرح کرد. باشگاه هم به او اعلام کرد درصورت پرسپولیسی‌شدن طارمی اجازه جدایی به او خواهند داد؛ اما طارمی دائم امروز و فردا کرد تا بالاخره حضور او در فوتبال اروپا و تیم ریوه‌آوه پرتغال مهیا شد. همین مساله باعث شد باشگاه به‌شدت با جدایی علیپور مخالفت کند.

فرصت‌هایی که از دست رفت!

از اول فصل اسم تیم‌های مختلف برای جذب علیپور مطرح می‌شد. تیم‌هایی مثل زولته وارخم بلژیک، اوفای روسیه و البته ریزه‌اسپور ترکیه تیم‌هایی بودند که پیشنهادهای برخی رسمی بود و برخی هم غیررسمی. اما باشگاه پرسپولیس که به علیپور نیاز داشت به این پیشنهادها توجه نکرد و حتی برای تیم بلژیکی شرایط سختی را در نظر گرفت و رقم بالایی درخواست کرد. علیپور مجبور به ماندن شد اما حالا داستان اعتراض هواداران به او باعث شده دوباره این بازیکن به فکر جدایی از پرسپولیس بیفتد.

اعتراض هواداران بهانه برای جدایی

پس از اینکه پرسپولیس به تراکتورسازی باخت اعتراض هواداران به عملکرد این بازیکن در فضای مجازی شروع شد. انگارنه‌انگار که این بازیکن دو فصل پیاپی بهترین گلزن سرخ‌پوشان بوده است. علیپور هم که بازیکنی احساساتی است، موضوع پیشنهادهای اروپایی‌اش را مطرح کرد و به این شکل خواستار جدایی از پرسپولیس شد.

هرچند طاقت نیاورد و جواب هواداران ناراضی را در فضای مجازی داد؛ اما موضوع وقتی سخت‌تر شد که کالدرون به او اجازه جدایی نداد و به او گفت مهاجم ندارد و به وجودش نیاز دارد. ظاهرا باشگاه هم سخت مخالف جدایی اوست. به‌نظر می‌رسد علیپور برخلاف میلش چاره‌ای جز ماندن در پرسپولیس ندارد و البته ناراحتی او از هواداران تیم به قوت خود باقی مانده است آن‌هم در حالی که جونیور برزیلی در بازی با تراکتورسازی چیزی ارائه نداد و نگرانی پرسپولیسی‌ها از فاز تهاجمی تیم‌شان برطرف نشد.