پیشکسوت استقلال ایراد تیم استراماچونی را گرفت

اکبر کارگرجم اظهار داشت: متاسفانه استقلال از روز اول فصل جدید با بدشانسی روبرو شده و این بدشانسی‌ها باعث شده تا در همین دو هفته اول ۴ امتیاز حساس را از دست بدهد.

اخبار ورزشی- وی اضافه کرد: آبی پوشان در تبریز مستحق باخت نبودند و در تهران هم حق شان پیروزی بود اما متاسفانه دو گل دیرهنگام در این دو بازی ۴ امتیاز حساس را از ما گرفت. ۴ امتیازی که ارزش آن در روزهای پایانی بیشتر به چشم خواهد آمد.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: مدیریت کردن دقایق پایانی در زمین بسیار سخت است و نتایج شکننده اینطور غافلگیر کننده از دست می‌رود. بازیکنان بزرگتر باید دقایق پایانی را بهتر مدیریت کنند.

کارگرجم تصریح کرد: اگر مدیریت درون زمین کامل باشد، تیم می‌تواند وقت های تلف شده را هر طور هست به سلامت پشت سر گذاشته و نتیجه لازم حفظ شود. خلاء بازیکن بزرگتر و لیدر به خصوص در خط دفاعی در این دو بازی کاملا مشهود بوده است.

مدافع پیشین آبی پوشان با تاکید بر خلل در قلب خط دفاعی این تیم گفت: امیدوارم در این ۲۰ روز تعطیلی لیگ استراماچونی بتواند ضعف قلب خط دفاعی را مرتفع کند چون در غیر اینصورت استقلال باز هم تاوان این مشکلات را پرداخت خواهد کرد.