پروین: کالدرون راه سختی در پیش دارد

 علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس معتقد است پرسپولیس در ادامه لیگ شرایط بهتری خواهد داشت و مطمئنا دوباره به صدر جدول لیگ برتر باز خواهد گشت. پروین که این روز‌ها با تیم پیشکسوتان در زمین طرشت در حال تمرین کردن است از کالدرون و انصاری‌فرد حمایت کرده و از هواداران نیز خواست همچنان پشت تیم باشند تا آن‌ها همچنان یک فصل خوب دیگر را پشت سر بگذارند.

اخبار ورزشی- پروین در خصوص شرایط پرسپولیس، عملکرد کالدرون، حضور دوباره انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل در پرسپولیس و دربی پیش رو به صحبت پرداخت:

* شرایط پرسپولیس را در این دو بازی چطور دیدید؟

پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی در این دو بازی داشت. درست است که آن‌ها مقابل تراکتورسازی شکست خوردند، ولی می‌توانستند هفته اول در این بازی به تساوی برسند من فکر می‌کنم پرسپولیس در بازی‌های آینده شرایطش بهتر خواهد شد و آن چیزی که هواداران می‌خواهند را کسب خواهد کرد.

*عملکرد کالدرون را در این دو بازی چطور ارزیابی کردید؟

کالدرون مربی بزرگ و با دانشی است او عملکرد خوبی را در تیم‌های آسیایی داشته او تازه به پرسپولیس آمده و نیاز به زمان دارد تا بتواند افکارش را درا ین تیم اجرا کند. آن طور که من شنیدم در تمرینات از انگیزه بالایی برخوردار است و پا به پای بازیکنان نیز تمرین می‌کند. با توجه به اینکه پرسپولیس سه فصل است که مداوم قهرمان شده و انتظارات از کالدرون بالاست و همین باعث می‌شود که این مربی کار سختی در پیش داشته باشد به شخصه باید از او حمایت کنیم و به او زمان بدهیم تا در پرسپولیس موفق شود.

*انصاری‌فرد هم به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب شد در این باره چه نظری دارید؟

انصاری‌فرد شاگرد خود من در پرسپولیس بوده و ما رابطه بسیار خوبی باهم داریم او از جنس خود پرسپولیس است و اولین نفر هم خود من به او مدیرعاملی‌اش در پرسپولیس را تبریک گفتم پس کسی به من نگوید که ما در گذشته باهم مشکل داشتیم. اگر در گذشته هم صحبتی کردم به خاطر این بود که نگران پرسپولیس بودم و می‌خواستم یک مدیر خوب در این تیم مشغول به فعالیت شود.

*دربی هم نزدیک است

دربی شرایط خاص خودش را دارد و هر تیم که بتواند از تمرکز بالاتری در زمین برخوردار باشد می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد ما پیشکسوتان باید از پرسپولیس و باشگاه حمایت کنیم تا موفقیت را به دست آوریم باید قبول کنیم امسال سال سختی است و پرسپولیس هم قرعه چندان راحتی در پیش ندارد.

*علیپور و خلیل‌زاده هم به اردوی جدید تیم ملی دعوت نشدند؟

به هر حال انتخاب نفرات در تیم امید ملی بر عهده سرمربی است و اوست که باید افراد مورد نیازش را انتخاب کند علیپور و خلیل‌زاده بازیکنان بسیار خوبی هستند که من مطمئن هستم دست از تلاش برنداشته و قطعا در آینده نزدیک به تیم ملی دعوت خواهند شد.