کناره‌گیری تیم گیلانی از رقابت‌های جام حذفی فوتبال

افشین ناظمی با اشاره به کناره‌گیری سپیدرود از رقابت‌های جام حذفی فوتبال اظهار کرد: رقابت‌های لیگ یک بافاصله زمانی اندک برگزار می‌شود و تیم فوتبال سپیدرود به دلیل عدم فرصت کافی برای ریکاوری از حضور در مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی انصراف داد.

اخبار ورزشی_ وی با تأکید بر روحیه شکست‌ناپذیری بازیکنان سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: در دو دیدار اخیرمان مقابل تیم‌های نیروی زمینی تهران و استقلال خوزستان از رقبای خود عقب افتادیم ولی به دلیل روحیه مبارزه‌طلبی بازیکنان و کادر فنی موفق به پیروزی شدیم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با تأکید بر پرداخت پاداش پیروزی مقابل استقلال خوزستان به سپیدرودی‌ها افزود: در پرداخت پاداش هیچ تفاوتی قائل نبوده و این پاداش به تمامی اعضای تیم تعلق گرفت.

ناظمی با اشاره به درایت کادر فنی سپیدرود رشت بیان کرد: علی نظرمحمدی و کادر فنی ایشان در طول هفته با تمرینات منظم به‌خوبی بازیکنان را مهیا می‌کنند، سپیدرود به انسجام خوبی دست‌یافته و با حمایت پرشور هواداران در پی بازگشت به سطح اول فوتبال کشور هستیم.

تیم فوتبال سپیدرود رشت از دیدار مقابل فجر شهید سپاسی شیراز در مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی انصراف داد، سرخ‌های شهر باران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ یک در تبریز به مصاف شهرداری این شهر می‌رود.