حدادی: می‌توانستیم اسپانیا راشکست دهیم

حامد حدادی پس از شکست ایران مقابل اسپانیا در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی بسکتبال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی مقابل اسپانیا داشتیم.

اخبار ورزشی- ما در بازی اول مقابل پورتوریکو شکست خوردیم و این موضوع باعث شد در دیدار مقابل تونس اصلا تمرکز نداشته باشیم و بی خیال بازی کردیم و باعث شد باخت بدی بدست آوریم. البته تونس هم تیم خوبی است و آن‌ها بهتر ما را آنالیز کردند.

وی افزود: در دیدار مقابل اسپانیا آمدیم بسکتبال خوب ایران را نشان دهیم. خوب جنگیدیم و خیلی خوب بازی کردیم و می‌توانستیم پیروز شویم. اما در دو دقیقه آخر است که تفاوت تیم‌های بزرگ و باتجربه با تیم‌های دیگر مشخص می‌شود و با دو اشتباه در دقایق پایانی بازی را از دست دادیم.

حامد حدادی خاطرنشان کرد: دیدار مقابل آنگولا و فیلیپین بسیار مهم است و امیدوارم بتوانیم در این دو دیدار پیروز شویم.

 آخرین بازی مرحله گروهی بسکتبال ایران در جام جهانی در برابر اسپانیا برگزار شد. ایران بعد از دو شکست تلخ برابر پورتوریکو و تونس، برای اعاده حیثیت و زنده نگاه داشتن کورسوی امیدهایش برای المپیک به مصاف یکی از مدعیان بزرگ جام رفت که صعودش را از پیش قطعی کرده بود و در نهایت با وجود اینکه تا واپسین دقایق از حریف قدرتمند خود پیش بود در نهایت با نتیجه 73 بر 65 شکست خورد.