پیش بازی دیدارهای اروپایی/  رقابت جذاب آلمان و هلند

رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ امشب جمعه به میزبانی کشور‌های مختلف انجام می‌شود و این رقابت‌ها در ۴ گروه پیگیری می‌شود. مهم‌ترین دیدار امشب بدون شک بازی تیم‌های هلند و آلمان خواهد بود.

برنامه رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ امشب به شرح زیر است:

گروه C

استونی - بلاروس (۲۰:۳۰)

آلمان - هلند (۲۳:۱۵)

تیم ملی فوتبال ایرلند شمالی با انجام ۴ بازی و یک بازی بیشتر از سایر تیم‌ها با ۱۲ امتیاز صدرنشین است. این تیم در این هفته با قرعه استراحت رو به رو است و ژرمن‌ها شانس آن را دارند تا جای این تیم را بگیرند. البته کار آلمانی ها در بازی امشب بسیار سخت است، آن‌ها باید با هلندی بازی کنند که در چند وقت گذشته تیم خوبی شده است و نتایج درخشانی به دست آورده است. آلمانی‌ها در ۵ بازی گذشته خود ۳ برد و ۲ تساوی داشته اند و مردان سرزمین لاله‌های نارنجی ۲ برد، ۲ باخت و یک تساوی داشته اند، هلندی‌ها تنها یک مصدوم دارند و آن هم ون دیبک است، در حالی که آلمان‌ها برای این بازی سانه، دراکسلر، هالشتانبرگ و کهرر را در اختیار ندارند. نکته جالب توجه اینجاست که دو تیم در ۳ دیدار گذشته هر کدام یک باخت، یک برد و یک تساوی به دست آوردند.  

استونی - بلاروس

دیگر دیدار این گروه هم میان تیم‌های استونی و بلاروس برگزار می‌شود، این دو تیم تاکنون امتیازی در این گروه نگرفته اند و برای نخستین بار ممکن است هر کدام در این بازی حداقل امتیاز را کسب کنند. 

گروه G

اتریش - لتونی (۲۳:۱۵)

اسلوونی - لهستان (۲۳:۱۵)

تیم ملی فوتبال لهستان با ۱۲ امتیاز صدرنشین این گروه است، رقابت‌های این گروه بسیار حساس و نزدیک دنبال می‌شود، اتریش با ۶ امتیاز تیم سوم گروه است و اسلوونی هم با ۵ امتیاز یک پله پایین‌تر از این تیم است. لهستانی‌ها شانس آن را دارند تا در بازی این هفته با یک برد فاصله خودشان را با دیگر رقیبان بیشتر کنند و حاشیه امنی برای خودشان ایجاد کنند. همچنین لتونی هم که بدون امتیاز کارش را دنبال می‌کند شانس آن را دارد تا نخستین امتیاز خود را به دست بیاورند.

گروه I

 

قبرس - قزاقستان (۲۰:۳۰)

سن مارینو - بلژیک (۲۳:۱۵)

اسکاتلند - روسیه (۲۳:۱۵)

تیم ملی فوتبال بلژیک در این گروه صدرنشین است و تیم‌های ملی روسیه، قزاقستان و اسکاتلند هم به ترتیب با ۹، ۶ و ۶ امتیاز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. شیاطین سرخ در این هفته کار آسانی پیش رو دارند در حالی که قرار است اسکاتلندی‌ها و روس‌ها رقابت جذابی را در این گروه رقم بزنند. تیم‌های ملی فوتبال قبرس و قزاقستان هم دیگر بازی این گروه را برگزار می‌کنند.

گروه E

اسلواکی - کرواسی (۲۳:۱۵)

ولز - جمهوری آذربایجان (۲۳:۱۵)

مجارستان با ۹ امتیاز تیم نخست این گروه است، اسلوونی و کرواسی هم با ۶ امتیاز در تعقیب مجار‌ها هستند. ولزی‌ها هم با ۳ امتیاز تیم چهارم گروه هستند. تیم‌های اسلواکی و کرواسی امشب یکی از دیدار‌های جذاب این گروه را برگزار می‌کنند و کرواسی هم بازی آسانی مقابل جمهوری آذربایجان دارد.