کار کالدرون از کل دوران برانکو سخت‌تر است

 حامد کاویانپور کاپیتان پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد کادر فنی سرخپوشان برای اثبات شایستگی‌های خود، کار سختی در پیش دارند. این پیشکسوت فوتبال در خصوص وضعیت پرسپولیس بعد از شکست برابر تراکتور گفت: «تیم پرمهره و امیدواری به دست گابریل کالدرون سپرده شد، اما هنوز این مربی نتوانسته خودش را نشان بدهد. یعنی چیز خاصی از تاکتیک‌های او ندیدیم. این به معنای آن نیست که کالدرون ناموفق بوده یا نمی‌تواند کار خاصی انجام بدهد بلکه او نیاز به زمان دارد تا خواسته‌های تاکتیکی خود را در زمین بازی و توسط بازیکنان تیم، اجرا کند.»

اخبار ورزشی- کاویانپور اضافه کرد: «هنوز پرسپولیس جفت و جور نشده و برای رسیدن به بهترین ترکیب خود، زمان بیشتری نیاز دارد. من دو بازی اخیر را دیدم و به نظرم شرایط آن‌طور که هواداران می‌خواستند نبود. البته این تیم یک بازی را برده و در دیدار دوم برابر تراکتور هم بد بازی نکرد ولی بازیکنان هنوز با تفکرات کادر فنی فاصله دارند و باید چند بازی دیگر بگذرد تا ببینیم کالدرون از بازیکنانش چه می‌خواهد. در حال حاضر فکر می‌کنم کار کالدرون خیلی سخت و حتی دشوارتر از تمام دورانی که برانکو سرمربی تیم بود، شده زیرا او باید خیلی زود، شکست برابر تراکتور را جبران کند و از سوی دیگر، بازی‌های بسیار سختی پیش روی پرسپولیس قرار گرفته است.»

هافبک پیشین پرسپولیس گفت: «من هم از تعویض‌های کالدرون در بازی با تراکتور تعجب کردم، چون به نظرم کمی احساسی بود ولی باز هم می‌گویم تا ۵، ۶ هفته باید به این مربی زمان داد تا ببینیم چه تفکر تاکتیکی در ذهنش وجود دارد. این تعطیلات هم می‌توانست به او و تیمش کمک کند، اما ۶، ۷ بازیکن پرسپولیس راهی اردوی تیم ملی شدند و به همین علت کار هماهنگی دشوار می‌شود. به هر حال کالدرون باید با همه این سختی‌ها کنار بیاید وگرنه کارش در پرسپولیس با مشکلاتی مواجه می‌شود که تا به حال آن را تجربه نکرده است.»