نبرد سرنوشت ساز برای برانکو

تیم فوتبال الاهلی درحالی باید در چارچوب هفته سوم رقابت‌های  لیگ عربستان  به مصاف الوحده برود که شاگردان  برانکو ایوانکوویچ باید در این بازی به پیروزی برسند و در غیر اینصورت احتمال دارد او از هدایت سبزپوشان جده اخراج شود.

اخبار ورزشیبرانکو زمانیکه به تیم عربستانی آمد، ابتدا مقابل الهلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ شکست خورد تا هجمه زیادی علیه او صورت بگیرد و سپس در هفته اول لیگ عربستان در خانه برابر العداله با تساوی یک بر یک متوقف شد تا اعتراض‌ها و انتقاد‌ها به برانکو خیلی زود شروع شود و بسیاری خواستار اخراج او شوند.

 

البته در هفته دوم، الاهلی به سختی توانست در برابر الاتفاق به پیروزی برسد و حالا با جذب ۳ بازیکن خارجی لیما برزیلی، یوسف البلایلی الجزایری و محمد المجحد بازیکن تیم ملی فوتبال عربستان، امیدوار هستند تا نتیجه خوبی در ادامه بگیرند.

رسانه‌های عربستانی پیش از این اعلام کردند که این بازی برای برانکو بازی مرگ و زندگی است و اگر تیم او به پیروزی نرسد و یا بد بازی کند به احتمال خیلی زیاد اخراج خواهد شد. تیم عربستانی در این فصل ستاره‌های زیادی دارد، اما با برانکو هنوز نتوانسته نتایج خوبی بدست آورد.