خدا کند براندائو پرنده‌فروش نباشد!

 سرمربی آرژانتینی سرخپوشان امیدوار است جونیور براندائو برزیلی با دستیابی به آمادگی حداکثر و هماهنگی با دیگر بازیکنان، برای جدال حساس آخر شهریور برابر استقلال مهیای حضور در ترکیب اصلی شود و بتواند عملکرد تأثیرگذاری از خود به جا بگذارد.

اخبار ورزشی- اما کسانی که از نزدیک شاهد بازی عصر یک‌شنبه پرسپولیس مقابل سایپا بودند گواهی می‌دهند جونیور براندائو هیچ کار خاصی نکرد و چیزی نشان نداد. این مهاجم برزیلی در طول زمانی که در زمین بود نه توانست بازیکنی را دریبل بزند و نه سرعت بالایی داشت. او حتی از پاس گل دادن یا به خطر انداختن دروازه حریف نیز عاجز نشان داد!

داستان جونیور براندائو ما را یاد ماجرای دی‌کارمو یک برزیلی دیگر در پرسپولیس انداخت. بازیکنی که با سروصدای زیادی به پرسپولیس آمد و روز‌های کم‌فروغی را در این تیم سپری کرد و همان بازیکنی بود که قطبی می‌گفت روزی بهترین بازیکن ایران خواهد شد! پائولو دی‌کارمو بازیکن سابق پرسپولیس در برزیل مغازه پرنده‌فروشی افتتاح کرد. این مهاجم برزیلی که قطبی او را به پرسپولیس آورد و به عنوان آقای گل برزیل معرفی کرد مدت هاست فوتبال را کنار گذاشته و مغازه پرنده‌فروشی باز کرده است!

نکته جالب این که دی‌کارمو زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کرد، مورد حمایت قطبی قرار گرفت و زمانی که از این تیم جدا شد و به کشورش رفت، هیچ تیمی خواهان جذب او نبود! البته امیدواریم جونیور براندائو پرنده‌فروش نباشد و فوتبالیست خوبی هم باشد، اما حداقل در بازی دوستانه با سایپا که در حد و اندازه‌های پرسپولیس ظاهر نشد.