جباری: تیم امسال استقلال در حد و اندازه نامش نیست

علی جباری، پیکشسوت باشگاه استقلال درباره تساوی آبی‌پوشان پایتخت مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی چنگی به دل نزد. استقلال در بازی اول که کار خود را آغاز کرد به این دلیل که شروع مسابقات بود نتوانست عملکرد خوبی از خودش نشان دهد. تیم در بازی دوم توانست فوتبال بهتری به نمایش بگذارد اما در این بازی به خانه اول بازگشت. نکته‌ای که وجود دارد این است که ما بازیکنان خوبی را از دست دادیم و آن‌هایی که برای استقلال یارگیری کردند باید پاسخگو باشند.

اخبار ورزشی- او ادامه داد:‌ ما در خط دفاع بازیکنی مثل پژمان منتظری را از دست دادیم و در بازی با نفت مسجد سلیمان هم دیدیم که در خط دفاع ضعف داریم و توپ‌ها به سادگی از خط دفاع رد می‌شوند. همین‌طور در خط میانی بازیکن بازی‌گردان و بازی‌ساز نداریم و در خط حمله بازیکنی مثل روح‌الله باقری را از دست دادیم. به نظر من شیخ دیاباته کارایی لازم را برای استقلال نداشته است. مشکل استقلال این است که از بیرون ضربه می‌خورد و همین‌طور هم ادامه دارد و این مساله نشان می‌دهد که رئیس مجمع، چیدمان خوبی نداشته است.

جباری درباره جلسه پیشکسوتان فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: من صحبت و حرف برای گفتن زیاد دارم اما الان خوشایند نیست که آن‌ها را مطرح کنم اما چون داربی در پیش است فعلا چیزی نمی‌گویم. من قرار بود که با وزیر ورزش و جوانان دیدار خصوصی داشته باشم و دغدغه‌ها و مشکلات باشگاه را مطرح کنم اما دیدم که این دیدار خصوصی نیست و این مساله موجب شد که من در آن جلسه سکوت کنم چون صلاح ندانستم در آن جلسه صحبتی به میان بیاورم. الان هم از وزیر ورزش درخواست دارم که با ایشان یک جلسه داشته باشم تا بتوانم مشکلات باشگاه را به ایشان بگویم. من مجبورم تا داربی صبر کنم و تا داربی اگر خبری نشد صحبت‌هایی که باید انجام بدهم را در رسانه‌ها مطرح می‌کنم.

جباری درباره داربی ۹۰ پایتخت خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم استقلال یک تیم معمولی است و در حد و اندازه نام و هواداران استقلال نیست. امیدوارم که همه چیز کمک کند تا بتوانیم در شهرآورد موفق عمل کنیم. هواداران تا به حال به این امید که استقلال به موفقیت برسد خیلی سختی کشیده‌اند ولی در حال حاضر اتفاقی نیفتاده و با مشکلاتی که وجود داشته گردانندگان باشگاه تا اینجای کار نتوانستند شرایط خیلی خوبی را فراهم کنند. داربی پایتخت یک روز به خصوص است و شرایط خودش را دارد. امیدوارم خدا به ما کمک کند تا سربلند از داربی بیرون بیاییم.