سید جلال حسینی در پرسپولیس نیمکت نشین می شود!

 در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند که قرار است کالدرون در این مسابقه با ترکیب زیر تیمش را به میدان بفرستند.

اخبار ورزشی- بوژیدار رادوشوویچ، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، احمد نوراللهی، بشار رسن، امید عالیشاه، مهدی ترابی، علی علیپور و جونیور براندائو.

کالدورن تصمیم گرفته تا مقابل برزیلی‌های ایران از زوج جدید در خط دفاعی استفاده کند و با توجه به عملکرد خوب کنعانی زادگان، باید منتظر آن بود تا جلال حسینی به نیمکت تبعید شود و کنعانی جای او را در پرسپولیس بگیرد.

این موضوع می‌تواند زنگ خطر بزرگی را برای کاپیتان پرسپولیس به صدا درآورد تا در لیگ نوزدهم برای همیشه روی نیمکت بنشیند و حتی دربی ۹۰ مقابل استقلال را از دست دهد. به هرحال کنعانی زادگان در تیم ملی فوتبال ایران هم تحت هدایت مارک ویلموتس به صورت ثابت بازی می‌کند و حضور او در پرسپولیس می‌تواند طبیعی باشد.

سید جلال حسینی که سابقه بازی در تیم های مختلف را دارد، با کسب جام های زیاد در فوتبال ایران جاودانه است و باید دید در لیگ نوزدهم چه عملکردی خواهد داشت و آیا جای خود را پس خواهد گرفت یا خیر؟