کفاشیان: به خاطر انتخابات به دادسرانرفتم!

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، علی کفاشیان که صبح امروز در دادسرای کارکنان دولت حضور پیدا کرده بود، پس از پایان جلسه در این باره گفت: حضور من در اینجا اصلاً ربطی به انتخابات و مسائل پیشآمده پس از مجمع فدراسیون فوتبال نداشت.

وی افزود: در این چند روز صحبت‌های زیادی مطرح شد که باید در دادسرای کارکنان دولت حضور پیدا کنم اما هنگامی به اینجا آمدم متوجه شدم اصلاً نباید در خصوص انتخابات توضیح دهم. این دادگاه مربوط به یکی از مسائل حقوقی در چند وقت اخیر در فدراسیون بود و هیچ بحثی در مورد انتخابات نشد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: هنوز هیچ ابلاغیه‌ای مبنی بر اینکه باید به سازمان بازرسی توضیح دهم به دستم نرسیده و این بحث‌ها صحت ندارد. قرار نیست به دادگاه بروم و توضیح بدهم. تاکنون چند بار برای مسائل حقوقی مختلف فدراسیون به دادسرای کارکنان دولت آمده‌ام ولی در خصوص انتخابات اگر قرار باشد توضیحی ارائه کنم باید به سازمان بازرسی باشد نه دادسرای کارکنان دولت.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که آیا بعد از مجمع فدراسیون فوتبال و رأی آوردنش کسی با او تماس گرفته و خواستار استعفایش شده گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و کسی به من نگفته باید از سمت خود در فدراسیون فوتبال استعفا دهم و امروز هم دیدید که برای مورد دیگری به اینجا فراخوانده شده‌ام.

به گزارش فارس پس از انتخابات فدراسیون فوتبال و ابقای کفاشیان، سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرده وی به دلیل بازنشسته بودن نمی‌تواند به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال به فعالیتش ادامه دهد.

سازمان بازرسی کل کشور در حالی به علی کفاشیان که به تازگی در پست ریاست فدراسیون فوتبال ابقا شده، ایراد وارد کرده که چند رئیس فدراسیون دیگر هم بازنشسته هستند اما توجهی به آنها نشده و وزیر ورزش نیز اعلام کرده هر چه سازمان بازرسی بگوید ما تمکین میکنیم!