خلیلی: بیرانوند آرامش داشت آن حرف را نمی زد!

محسن خلیلی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران در مورد اینکه چرا بیرانوند فقط یک جلسه محروم شد گفت: این تصمیم کمیته انضباطی بوده و اگر شما دوست دارید دو جلسه محرومش کنید!( با شوخی)

اخبار ورزشی- وی در مورد تقسیم سکوها به صورت 90 به 10 گفت: این تقسیم سکو باید در بازی رفت و برگشت اجرا شود و اگر در بازی رفت این سهمیه اجرا نشود در بازی برگشت هم ما آن را اجرایی نخواهیم کرد. لذت زیادی دارد هر تیم باید میزبانی اش را تجربه کند و خوب است که هر تیم میزبانی خودش را تجربه کند. در بلیت فروشی هنوز مشکل داریم از هواداران تشکر می‌کنم که برای حمایت از تیم به سایت رفتند و بلیت خریدند. نیاز  به همکاری دو جانبه از سوی هوادار و شرکت توسعه وتجهیز داریم تا هواداران راحت تر به ورزشگاه بیایند.

خلیلی در مورد بلیت فروشی بازی امشب گفت: به هواداران توصیه کرده بودیم که بدون خرید بلیت به ورزشگاه نیایند.الحمدالله اکثرشان گوش کردند. خرید بلیت کمک به تیم هم هست. 

وی در مورد واکنش بیرانوند به محرومیتش گفت: به نظرم وقتی بازیکنی تحت فشار هست و اتفاقی برایش رخ می دهد بازیکن نباید سریعا پاسخگو باشد و کار خبرنگار هم این است که سریع خبر را منتقل کند. اگر بیرانوند آرامش داشت آن حرف را نمی زند شرایط بهتر رقم می‌خورد. مطمئنم علی با آرامش سال ها به عنوان دروازه بان تیم ملی و بهترین دروازه بان آسیا در پرسپولیس بازی خواهد کرد. روز بعد هم در تمرین حاضر شد و انگار نه انگار اتفاقی افتاده است.