همه دوست دارند بیرانوند درون دروازه پرسپولیس نباشد

 وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان بیان کرد: هر بازی سختی خاص خود را دارد، اما کسب سه امتیاز همیشه برای پرسپولیس مهم است و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم تمام امتیاز‌های ممکن را به دست آوریم.

حق دخالت در تصمیم کالدرون را ندارم

اخبار ورزشی- او درباره دلیل نیمکت نشینی اش در بازی با صنعت نفت گفت: هر تصمیمی سرمربی بگیرد به سود تیم است و ما هم حق دخالت نداریم. هر تصمیمی کالدرون بگیرد قابل احترام است چراکه می‌خواهیم به پرسپولیس کمک کنیم. تمام بازیکنان از جوان‌ترین تا باسابقه‌ترین عضو تیم این نیت را دارند و امیدوارم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. اطلاعی از دلیل نیمکت نشینی ام ندارم و تنها برای سربلندی پرسپولیس بازی می‌کنم.

مهاجمان پرسپولیس جزء بهترین تمام کنندگان لیگ هستند

هافبک تیم پرسپولیس درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا موقعیت از دست دادن بازیکنان این تیم در آستانه دربی نگران کننده نیست، گفت: ییشتر موقعیت‌های ما در بازی با صنعت نفت از دقیقه ۸۵ به بعد و در اوج خستگی مان ایجاد شد. مهاجمان پرسپولیس همیشه ثابت کرده اند جزء تمام کننده‌های خوب لیگ هستند و روز به روز بهتر می‌شوند. اکنون تازه اول لیگ هستیم.

تلاش می‌کنیم بازی‌ای در شان نام پرسپولیس در دربی بازی کنیم

او افزود: دربی همیشه حساسیت خاص خود را دارد و بازی خیلی مهمی است. تمام تلاش مان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم بازی‌ای در حد نام پرسپولیس و هوادارانش به نمایش بگذاریم. نتیجه دست خدا است و امیدوارم به سود ما باشد.

همیشه اتفاق‌های عجیب و غریبی در دربی می‌افتد

امیری درباره آمادگی استقلال و پرسپولیس برای انجام شدن این بازی در هفته چهارم لیگ برتر تصریح کرد: همیشه در ابتدای فصل تیم‌ها نمی‌توانند آنگونه که هواداران دوست دارند بازی شان را انجام بدهند، اما در دربی هیچ تیمی از قبل برنده یا بازنده نیست و همیشه اتفاق‌های عجیب و غریبی در آن رخ می‌دهد. امیدوارم جدا از نتیجه بازی تماشاگر پسندانه‌ای باشد.

باید قهرمان شویم و بردن با اختلاف یک گل اهمیتی ندارد

امیری درباره اینکه چرا پرسپولیس در سال‌های اخیر بیشتر با یک گل اختلاف بازی هایش را می‌برد، گفت: پرسپولیس در سه دوره اخیر لیگ برتر قهرمان شده و امسال هم سعی می‌کنیم قهرمان شویم. اهمیتی ندارد بازی‌های مان را با یک گل اختلاف ببریم چراکه همیشه در فوتبال ایران تیمی که قهرمان شده است بیشتر بازی هایش را با اختلاف یک گل برده است. امیدوارم فتح جام بار دیگر برای پرسپولیس تکرار شود.

همه دوست دارند بیرانوند درون دروازه پرسپولیس نباشد

او درباره بحث خداحافظی رفیق صمیمی اش یعنی علیرضا بیرانوند از فوتبال ایران گفت: فکر می‌کنم این مسائل حاشیه‌هایی است که برای بیرانوند درست می‌شود چراکه او همیشه خود را به فوتبال ایران، آسیا و حتی ثابت کرده است. همه علیرضا بیرانوند را شناخته و دوست دارند او به هر طریقی درون دروازه پرسپولیس نباشد. به همین دلیل برای علیرضا حاشیه می‌سازند.

تمام نفرات پرسپولیس با جان و دل بازی می‌کنند

او ادامه داد: تفاوتی ندارد کدام بازیکن در پرسپولیس ثابت بازی می‌کند چراکه تمام نفرات با جان و دل بازی می‌کنند. تمام تلاش مان این است نتایج خوبی بگیریم و اهمیتی ندارد کدام بازیکن به میدان می‌رود.

علیپور یکی از بهترین مهاجمان تاریخ پرسپولیس است

امیری درباره از دست دادن فرصت‌های متوالی گلزتی از سوی علی علیپور گفت: خواهش می‌کنم فشار را از روی علیپور بردارید. او یکی از بهترین مهاجمان تاریخ پرسپولیس است و اکنون سه سال متوالی است که بدون دریافت حتی یک کارت زرد در تمام دیدار‌ها بازی می‌کند. هیچ دلیلی به جز خستگی برای موقعیت خراب کردن علی وجود ندارد.