گلر پرسپولیس: نسبت به استقلال تیم بهتری هستیم

بوژیدار رادوشوویچ در خصوص پیروزی شب گذشته پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: هم خوب بازی کردیم و هم خوب بردیم. این سه امتیاز قبل از دربی خیلی مهم بود که به حساب ما واریز شد.

اخبار ورزشی- وی درباره اینکه دوباره کلین‌شیت کرد عنوان کرد: این شغل من است، کار دروازه‌بان این است که گل نخورد. مقابل صنعت‌نفت هم روز خوبی داشتم و از این مسئله خوشحالم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره عکس‌العمل زیبایش در بازی با صنعت‌نفت گفت: من دروازه‌بان هستم و شغلم این است که اجازه ندهم گل بخوریم. کار خاصی نکردم وقتی در درون دروازه قرار می‌گیرم یعنی نباید توپی از خط دروازه رد شود.

رادو شوویچ در خصوص بازی هفته بعد پرسپولیس با استقلال در دربی تهران خاطرنشان کرد: دربی تهران بزرگترین دربی آسیا و یکی از بزرگترین دربی‌های جهان است. مثل همیشه امیدوارم ما پیروز شویم، چون ما نسبت به استقلال تیم بهتری هستیم و لیاقت این را داریم که در دربی پیروز شویم.

وی در مورد اینکه خیلی از هواداران عملکرد او را با واکنش‌های رنه هیگوئیتا مقایسه می‌کنند گفت: باعث افتخار من است که با هیگوئیتا مقایسه شوم، او دروازه‌بان بزرگی بود، اما من «رادو» هستم.