عبدی: کار ما تازه شروع شده است

حسین عبدی در نشست خبری پس از بازی گفت: پیش از هرچیز می‌خواهم تاکید کنم که این برتری پر‌گل که بدست آوردیم به دلیل ضعیف مالدیو نیست و بلکه به دلیل عملکرد بهتر بازیکنان تیم ما است.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: این پیروزی پایان کار ما نیست بلکه از الان تلاش بیشتری خواهیم کرد چون کار ما تازه شروع شده و باید در تمام بازیهایمان پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران افزود: هدف ما این است که از ابتدای دقیقه یک تا دقیقه 90 روی بازی تمرکز داشته باشیم و برایمان مهم نیست برابر چه تیمی به میدان می‌رویم و برنامه خود را اجرا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: گل‌های این بازی به دلیل تمرکز بالا و تمرینات خوب بازیکنان بود و اگر در دقایقی هم شاهد کار انفرادی و به تک‌روی برخی بازیکنان بودیم به خاطر شرایط سنی و روحیات خاص خودش هست که ما آن را به حداقل رساندیم.

حسین عبدی گفت: استقبال تماشاگران بسیار خوب بود و امیدواریم در بازی‌های بعدی نیز شاهد حضور تماشاگران بیشتری باشیم.

سرمربی تیم نوجوانان ایران با اشاره به دو بازی بعدی مقابل فلسطین و افغانستان تصریح کرد: به نظرم تیم‌های فلسطین و افغانستان تیم‌های خوبی هستند و شاید اگر افغانستان خستگی سفر را نداشت، شرایط بهتری در بازی مقابل فلسطین داشت. باید با کسب برد راهی مرحله بعدی شویم و  اگر فکر کنیم تیم‌ها جلوی ما برنامه‌ای برای گل زدن ندارند اشتباه است و قطعاً لحظاتی که ما در حمله هستیم، حریف برای ضد حملات خود برنامه دارد.