شرایط استقلال نسبت به پرسپولیس خوب نیست

سیروس دین‌محمدی در مورد بازی مهم استقلال در هفته چهارم مقابل پرسپولیس گفت: درست است که استقلال در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته اما دربی هیچ گاه قابل پیش بینی نیست چون هیجان این مسابقه آنقدر بالا است که روی کار بازینان تاثیر می‌گذارد. نمی‌توان گفت یک تیم ضعیف تر است پس تیم مقابل نتیجه بهتری می‌گیرد.

اخبار ورزشی - وی در ادامه و در مورد شرایط استقلال گفت: به نظر من شرایط استقلال نسبت به پرسپولیس خوب نیست. این تیم فرشید اسماعیلی را در اختیار ندارد، ضمن اینکه در فاز حمله هم مشکلاتی دارد اما همانطور که گفتم هیجان این بازی روی عملکرد تیم‌ها تاثیر می‌گذارد و ممکن است باعث شود بازیکنان از کیفیت خودشان بهتر کار کنند یا برعکس، ضعیف تر ظاهر شوند.

دین محمدی در مورد پیش بینی از نتیجه این بازی گفت: به نظر من این بازی مساوی می‌شود اما به هرحال دوست دارم تیم محبوم پیروز این مسابقه باشد.

پیشکسوت آبی‌های تهران در مورد نقاط ضعف و قوت استقلال گفت:‌ به اعتقاد من نقطه قوت استقلال دوندگی بیشتر بازیکنان این تیم است و نقطه ضعف این تیم هم می‌تواند کم تجربگی بازیکنان این تیم به خصوص برای حضور در دربی باشد.

وی در ادامه گفت:‌ بازیکنان پرسپولیس تجربه بیشتر و بهتری دارند اما به هرحال دوندگی بیشتر در این باز می‌تواند شرایط بهتری برای استقلال ایجاد کند. پرسپولیس تیم خوبی است اما شاید به خاطر تغییر سرمربی دچار مشکل شود.

دین محمدی در مورد تاثیر برد یا باخت در دربی، روی ادامه کار هرکدام از دو تیم گفت:‌ پیروزی در این بازی از نظر روحی و روانی خیلی به تیم برنده کمک می‌کند، به طوریکه می‌توان گفت تیم برنده تا نیم فصل روحی دارد و قبراق است. هواداران بیشتری برای این تیم به ورزشگاه می‌آیند و اعتماد به نفس اعضای آن تیم به خصوص بازیکنانش بالاتر می‌رود و به همین خاطر می‌توانند در ادامه راه بهتر امتیاز جمع کنند.